Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی همه‌خانیبا اشاره به اعمال محدودیت‌های شبانه تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد که با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا اجرایی شده است، گفت: خوشبختانه عمده شهروندان همکاری خوبی با مسئولان داشته و به محدودیت‌ها توجه کافی را دارند. اما متاسفانه در مواردی مشاهده شد که افراد معدودی با مخدوش کردن پلاک یا پوشاندن آن سعی در تردد در ساعات غیرمجاز داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با این موارد برخوردی قاطع خواهند داشت، افزود: تیم‌های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در معابر با هرگونه مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک در ساعات ممنوعیت تردد برخورد می‌کنند.

به گفته همه خانی، مخدوش کردن پلاک علاوه بر اینکه تخلف بوده و مشمول جریمه است، جرم هم محسوب شده و مرتکبان به مرجع قضایی معرفی شده و خودرویشان توقیف می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستادمقابله با کرونا از انجام ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا با یاری خداوند و همراهی مردم زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ستادملی مقابله با کرونا ساعات ممنوعه تردد مخدوش کردن پلاک مخدوش کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی