Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و افزایش آسیب‌های اقتصادی ناشی از تعطیلی‌ها و در راستای حمایت از افراد کم برخوردار، طرح شهید سلیمانی ابلاغ شده است.

وی افزود: در این طرح، تهیه و توزیع ۲۲۰ هزار سبد غذایی، لباس گرم، وسایل گرمایشی، کمک به بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها و همچنین فراهم کردن اماکنی جهت قرنطینه و درمان بیماران کرونایی مد نظر قرار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: جهت اجرای این طرح که حد فاصل هفته بسیج تا سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، اجرا می‌شود، جلسه‌ای با حضور ریاست سازمان و معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیران کل این معاونت و همچنین مدیران کل و معاونین فرهنگی اجتماعی استان‌ها، در سالن جلسات برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه به صورت ویدئوکنفرانس افزود: در این جلسه که به صورت ارتباط زنده صوتی تصویری برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اعلام کرد از ابتدای سال تاکنون ۷ مرحله کمک‌های مومنانه بالغ بر ۱میلیون و دویست و پنج هزار سبد غذایی به ارزش ۳۱۳ میلیارد تومان تهیه و توزیع شده است که ۳۰ درصد منابع از محل موقوفات مرتبط و ۷۰ درصد از طریق مشارکت‌های مردمی به ویژه متولیان موقوفات غیر متصرفی بوده است از مجموع ۳۱ استان، ۳۰ استان به تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش روی خود پرداختند.

معممی مقدم با بیان اینکه خوشبختانه امروز دغدغه کمک به محرومان و ارائه خدمات اجتماعی از سوی بقاع متبرکه به مردم بیش از گذشته است، افزود: مراکز افق بقاع متبرکه سراسر کشور به صورت فعال و جهادی برای اجرای هرچه بهتر و در خور شٲن نام سردار عزیزمان کمر همت بسته‌اند و طبق برآوردهایی که از این جلسه شد، انتظار می‌رود بیش از آنچه مصوب شده خدمت ارائه و محقق شود.

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت‌ها در پایان خاطر نشان کرد: ریاست سازمان پس از استماع گزارشات و نقطه نظرات مدیران کل و معاون فرهنگی و اجتماعی، نکات مهمی را متذکر شدند که می‌توان به مواردی همچون لزوم توجه به معیشت مجاورین بقاع، تسویه حساب دفتری ارزاق افراد کم برخوردار، توزیع غذای گرم در شب و روز شهادت سردار سلیمانی و اولویت دادن به انجام کارهای زمین مانده در خصوص مقابله با کرونا، اشاره کرد.

کد خبر 5084025

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه بسته معیشتی ویروس کرونا حضرت معصومه س محسن فخری زاده حرم حضرت معصومه س ویروس کرونا قرآن رادیو قرآن میثم مطیعی بسیج دین اسلام مسابقات قرآنی شیخ مفید شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فیلیپین سازمان تبلیغات اسلامی مشارکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری