Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم‌ در مجلس شورای اسلامی گفت: مخابره سیگنال‌های ضعف و حرکت‌های انفعالی داخلی، عامل تحرکات خرابکارانه دشمن است.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، اظهار کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای کشور نشانه استیصال رژیم صهیونیست است که توان مقابله با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را ندارد و تاوان سختی در انتظار عاملان این جنایت بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این ترورها نشانه ترس و زبونی دشمنان است، ادامه داد: باید از نظر سیاسی، نظامی، اقتصادی و همه جنبه‌ها، اقتدار خود را در برابر دشمنان تقویت کنیم تا جرات انجام هیچ توطئه‌ای نداشته باشند، چرا که راه پیشرفت کشور باور به جوانان توانمند و اتکا به ظرفیت‌های داخلی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلام،ی ترور و تهدید را در ایجاد مانع در مسیر توسعه کشور بی‌تاثیر خواند و گفت: این تهدیدها انگیزه جوانان برای حرکت‌های جهادی را دوچندان می‌کند. پس از ترور شهید شهریاری شاهد بودیم بسیاری از جوانان خواستار تغییر رشته و تحصیل در علوم هسته‌ای بودند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی نباید ضعفی از کشور مخابره شود، عنوان کرد: هرچقدر سیگنال‌های ضعف از کشور ما بلند شود، دشمنان برای ترور و خرابکاری طمع می‌کنند، در حالی ‌که باید همواره وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم و همه تلاش خود را برای عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به‌کار بندیم.

وی با بیان اینکه دشمن دشمن است و به عوض شدن افراد نمی‌توان دل بست، تصریح کرد: دشمنان دریافتند که بخشی از دولت و جوامع سیاسی به مذاکره عکس‌العمل مثبت نشان می‌دهند اما هر گفت‌وگویی باید با قاطعیت و با افراد راستگو انجام شود تا شاهد چنین نتایجی نباشیم.

طاهری یادآور شد: ضعف نشان دادن با تحرکات خرابکارانه دشمن ارتباط مستقیم دارد و در زمان امضای توافق برجام و زمانی که کشورها تعهدات برجام را زیرپا گذاشتند و این تعهدات را پاره کردند، پاسخ قاطعی به آن‌ها ندادیم و در واقع انفعالی عمل کردن، آن‌ها را در انجام ترور و تحریم به طمع انداخته است.

وی با اشاره به اینکه این ترورها درسی است که ثابت می‌کند باید به توانمندی‌های خودمان متکی باشیم، تصریح کرد: تحریم و ترور، ابزارهای دشمن برای ناامید کردن مردم و جوانان ما از انقلاب است، اما ما در داخل باید هوشیار باشیم و روی دشمن حساب باز نکنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی سیاسی ترور دانشمندان هسته ای نماينده مجلس شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است

به گزارش قدس خراسان،انسیه خزعلی روز جمعه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد افزود: دشمن درحال ترویج معضل بی‌هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.
وی ادامه داد: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدارسازی آن‌ها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.
خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: پس از ۶ ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت مؤثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود