Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دشت آزادگان گفت: شهادت فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران ضعف و استیصال دشمنان را نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا، شهادت فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: دشمنان با ترور شهید فخری زاده اوج حقارت و زبونی خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ترور مذبوحانه دانشمند نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته‌ای کشورمان نشان از آن دارد که صهیونیسم ناتوان، در برابر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است.

امام جمعه دشت آزادگان افزود: شهادت این دانشمند بزرگ زمینه‌های پیشرفت و توسعه در حوزه هسته‌ای کشور را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام شرفی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت این عزیز به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت ایران و خانواده این شهید عزیز عهد و پیمان می‌بندد که لحظه‌ای از یاد و راه این شهید غفلت ننموده و ادامه دهنده راه شهیدان خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترور دشمنان برنا خوزستان شهید محسن فخری زاده امام جمعه دشت آزادگان هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد