Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:37:22 GMT

۶بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۰۱۷

۶بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند

طی ۲۴ ساعت گذشته براساس آمار دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود شش بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، در ۲۴ ساعت منتهی به آغاز دوشنبه در سطح شهرهای تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود ۱۲۳ مورد ابتلای قطعی به بیماری کرونا به ثبت رسیده است این میزان هرچند از اواسط هفته گذشته کمتر است اما همچنان با آمار میزان اوج کرونا در اسفندماه ۹۸ مشابهت و نشان از یکه‌تازی کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند تعداد بیماران ورودی بیمارستان‌ها اندکی کاهش‌یافته اما همچنان شاهرود، گرمسار، دامغان و سمنان در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان‌ها نیز در وضعیت نارنجی هستند از سوی دیگر باید گفت در ۲۴ ساعت منتهی به صبح دوشنبه هفت نفر در سطح استان سمنان فوت کرده‌اند.

 

مجموع آمار بیماران کرونایی استان سمنان به ۱۸ هزار و ۲۵۹ نفر افزایش‌یافته و تعداد کل بیماران مرخص شده از بیمارستان شش هزار و ۳۰ نفر است و تا بازه زمانی ۲۴ ساعت منتهی به صبح دوشنبه ۳۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.

 

آمار کل فوتی‌های کرونایی استان سمنان از ابتدای اسفندماه ۹۸ تاکنون به ۷۵۷ نفر رسیده است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا تعداد بیماران بیماران کرونایی استان سمنان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند

در پی جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت
  • تصاویر محل ریزش مرگبار اتوبان در چین | ۱۹ نفر جان باختند + ویدئو
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان