Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@00:56:23 GMT

دوره مدیریت کسب و کار MBA با مدرک از وزارت علوم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۹۸۵

دوره مدیریت کسب و کار MBA با مدرک از وزارت علوم

دوره های  MBA  انتخاب تمام افرادی هست که قصد دارند در کسب و کارشان موفق باشند،مدرک معتبر بگیرند، درآمدشان را افزایش بدهند، یا حتی در شرکت های معتبر استخدام شوند.

اگر میخواهید در کنار تحصیلات دانشگاهیتان، با علوم روز مدیریت کسب و کار آشنا شوید، اگر دلتان میخواهد یک گواهینامه معتبر داشته باشید که هم در ایران و هم در خیلی از کشورهای دیگر معتبر و قابل ارائه باشد، و تاثیر مستقیم بر درآمدتان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره دوره شگفت انگیز: 25 درصد تخفیف پرداخت به صورت اقساط فقط ماهیانه 600 هزار تومان اشتراک رایگان 3 ماهه اپلیکیشن فن آوران حکیم

(بهره مندی از هر سه دوره کسب درآمد از اینستاگرام، اصول و فنون مذاکره و فن بیان،ویدئو مارکتینگ)

ترجمه رایگان گواهینامه به همراه تاییدیه قوه قضاییه و وزارت امور خارجه

دوره های کاربردی  MBA  با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد ما به شمایی که متفاوت می اندیشید.

جهت مشاوره شغلی و تحصیلی عدد 3 را به 30002134 ارسال کنید. مشاوران متخصص شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم با مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با همکاری آکادمی مجازی ایرانیان با 13 سال تجربه در برگزاری دوره های MBA, DBA و 34 دوره موفق آنلاین MBA برای فارسی زبانان در کشورهای مختلف و مرکز EBS سوئد ، 35 مین دوره آنلاین MBA را با پیشنهادی ویژه معرفی می نمایند.

هم چنین پیرو تفاهم‌نامه همکاری این موسسه با مجموعه آکادمی مجازی ایرانیان ،دانش پذیران این دوره می توانند مدرک معتبر از فنی حرفه ای را اخذ نمایند.

سالی را با ما شروع کنید که یک عمر می ارزد.

جهت مشاوره شغلی و تحصیلی عدد 3 را به 30002134 ارسال کنید. مشاوران متخصص شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

سرفصل های : رهبری کسب وکار دیجیتال مارکتینگ بازاریابی و مدیریت بازار مدیریت منابع انسانی مدیریت استراتژی سخنرانی و اصول مذاکره حقوق کسب وکار مبانی و اصول مدیریت پروژه مدیریت عملیات

جهت مشاوره شغلی و تحصیلی عدد 3 را به 30002134 ارسال کنید. مشاوران متخصص شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

 مزایای دوره : ارائه گواهینامه مورد تایید وزارت علوم گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای گواهینامه مرکز EBS سوئد در پایان دوره حضور مجربترین اساتید کلاس آنلاین کشور با دانش و تجربه تدریس در حداقل 20 دوره آنلاین در کشورهای مختلف. استفاده از بهترین سیستم مدیریت کلاس آنلاین جهان با قدرت عملکرد در اینترنت ضعیف کشور. شرایط پرداخت نقد و اقساط بلند مدت

پیشنهاد ویژه: این دوره از دی ماه آغاز می شود. با ثبت نام اولیه رایگان در دوره 35 آنلاین MBA، علاوه بر دریافت یک تخفیف یک میلیون تومانی و امکان پرداخت اقساط 10 ماهه، فرصت حضور آزمایشی در کلاسهای در حال برگزاری را به دست آورید تا از تجربیات سایر دانش آموختگان دوره بهره برید.

جهت مشاوره شغلی و تحصیلی عدد 3 را به 30002134 ارسال کنید. مشاوران متخصص شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

با تشکر از همراهی شما

موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی دوره آموزشی دوره مدیریت کسب و کار مدرک معتبر رپرتاژ آگهی محدودیت های کرونایی ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند

آفتاب‌‌نیوز :

از پیش از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال تغییر محمد خزاعی در ریاست سازمان سینمایی کشور به گوش می‌رسد و گزینه‌های مختلفی هم برای جایگزینی او نام برده می‌شد؛ شایعاتی که در روز‌های اخیر داغ‌تر از قبل شده بود. 

به همین دلیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته (شنبه)، در شورای زیرساخت این وزارتخانه، تمام شایعات را تکذیب کرده و گفته است محمد خزاعی تا پایان دولت سیزدهم در به کار خود ادامه می‌دهد.

این خبر توسط مهدی سموعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه ایکس (توئیتر) اعلام شده است. 

او نوشته است:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت:خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در عین حال، برخی رسانه‌ها از «ابقای محمد خزاعی» خبر داده‌اند که با توجه به عدم استعفا یا برکناری رئیس سازمان سینمایی، خبر درستی نیست و وزیر ارشاد صرفا شایعات را تکذیب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند