Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@18:26:00 GMT

خیابان‌های منطقه ۱۴ روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۳۶۳

خیابان‌های منطقه ۱۴ روشن می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آسمان در منطقه ۱۴ روشن می‌شود، گفت: روشنایی خیابان‌های تابان و آسمان در این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دست اجرا است.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان آسمان و تابان به طول شش کیلومتر در ۲۵ اسفند ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیر رسمی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز عملیات احداث تقاطع غیر همسطح امید در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مشکلات ترافیکی ورودی شهرک امام حسین (ع) در محدوده زینبیه با احداث تقاطع غیر همسطح امید رفع خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر سه ورزشگاه بزرگ در این منطقه آماده بهره برداری است که دو ورزشگاه توسط شهرداری و یک ورزشگاه به صورت مشارکت با سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث دو ورزشگاه «رستم» و «سهراب» ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: سه ورزشگاه احداث شده به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شمسی ادامه داد: تا پایان سال‌جاری اجرای خیابان ۳۶ متری سودان به طول دو کیلومتر که تاکنون ۹۰ درصد آزادسازی آن انجام شده، آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تملک و احداث فضای سبز سودان اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 458516

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 14 اصفهان روشنایی شهر شهر کلانشهر پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم