Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:34:57 GMT

اهدای خون توسط اعضای کانون خادمیاران رضوی 

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۴۷۸

اهدای خون توسط اعضای کانون خادمیاران رضوی 

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به شرایط خاص کرونایی در کشور و اعلام نیاز مراکز درمانی به خون، جمعی از اعضای کانون خادمیاران رضوی گودکشتی باچوخه شهید بابانظر با حضور در مرکز انتقال خون به رسالت خودشان عمل کردند.

حجت الاسلام مهدی فریور، مسئول این طرح در حاشیه برنامه اهدای خون در محل سازمان انتقال خون استان خراسان رضوی اظهار کرد: این اقدام توسط یکی از خادمیاران رضوی تحت عنوان کانون خادمیاران رضوی گود کشتی با چوخه شهید بابانظر برای اولین بار و به طور سازمان یافته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکثریت اعضای کانون خادمیاران رضوی این گود کشتی، فرزندان شهدای دفاع مقدس هستند و امروز ۷۰ الی ۱۰۰ نفر به طور داوطلبانه در سازمان انتقال خون جهت اهدای خون خود و به یاد شهید محسن فخری زاده حضور یافته اند.

حجت الاسلام فریور تاکید کرد: برای گسترش فرهنگ اهدای خون مخصوصا در شرایط کرونا لازم است تا رسانه‌ها بیش از گذشته پای کار بیایند و این اقدام خداپسندانه و فرهنگ نوع دوستی را رواج دهند.

مرتضی نظرنژاد، فرزند شهید نظر نژاد(بابانظر) که یکی از اهدا کنندگان خون است، اظهار کرد: بنده کارت مستمر اهدای خون دارم و سالیان متمادی است که این کار را انجام می‌دهم.

مسئول قرارگاه فرهنگی شهید بابانظر با اشاره به اقدامات خداپسندانه این قرارگاه بیان کرد: ما توسط اعضای این قرارگاه در ایام کرونا کارگاه‌های تولید را راه اندازی کردیم و روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار ماسک تولید و توزیع کردیم و در ماه مبارک رمضان هم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با راه اندازی آشپزخانه ۵ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار قرص نان در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توزیع کردیم و امروز هم با توجه به اینکه بانک خون کشورمان با کمبود مواجه شده است بر این شدیم تا افرادی که داوطلب به اهدای خون هستند را سازماندهی کنیم.

وی ادامه داد: امروز اعضای کانون خادمیاران رضوی گود کشتی بابا نظر وظیفه خود دانستند تا بیایند و با اهدای خون خود به هموطنان و همنوعان خود حیاتی دوباره اهدا کنند.

فرزند شهید علیمردانی نیز بیان کرد: اکثر این افرادی که امروز در سازمان انتقال خون هستند به طور مستمر خون خود را اهدا می‌کنند و امروز هم با توجه به شرایط کرونا همه جهادی وارد عمل شده اند تا با حرکت خود همه هموطنان را به این اقدام خداپسندانه تشویق کنند.

وی ادامه داد: امروز و در شرایط کرونایی پزشکان، پرستاران و دیگر کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستند و ما نیز بایستی با اهدای خون خود که حداقل کار در این شرایط است احساس تکلیف کنیم.

کد خبر 5084258

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون خادمیاران رضوی انتقال خون ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای هفته بسیج کمک مومنانه بوشهر گرگان انتقال خون اهدای خون خون خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت