Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فضل‌الله رنجبر» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح محدودیت های کرونایی در بخش اصناف هسته مرکزی، بازار، مراکز تجاری بزگ، طلافروش ها و سایر کسبه همکاری بسیاری خوبی داشتند و از آنها قدردانی می‌کنم و امیدوارم این روند همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرک های حاشیه ای شهر کرمانشاه شاهد مشکلاتی در باز کردن بازار و مراکز خرید بودیم، گفت: اکیپ های نظارتی هر روز در این مناطق حضور دارند و اصناف و کسبه هایی که همکاری نکنند مشمول جریمه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اجرای مناسب طرح ممنوعیت تردد شبانه با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: سه معبر ورودی و خروجی شهر کرمانشاه توسط ماموران راهنمایی و رانندگی کنترل می شود و از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر جلوگیری به عمل می آید.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به هشدارهای مکرر استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی در مورد وضعیت کرونا در استان، گفت: با این هشدارها و اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت، شاهد روند مثبت کاهش بیماری و کاهش آمار فوتی ها و بستری های ناشی از کرونا در شهرستان کرمانشاه هستیم اما مشکل حل نشده و ویروس همچنان به سرعت در حال انتشار است.

رنجبر تاکید کرد باتوجه به وضعیت قرمز شهرستن، افرادی که دارای علامت بیماری کرونا هستند نباید در سطح جامعه تردد کنند و باید در منزل بمانند و دوران قرنطینه خود را سپری کنند.

او برگزاری جشن‌ها و دورهمی ها را یکی از مهمترین دلایل سرایت ویروس کرونا دانست و گفت: ما با هرگونه تجمع و برگزاری مراسم جشن و عزا در سطح شهرستان برخورد می کنیم و بانیان آن نیز تذکر جدی خواهیم داد.

او پلمب آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی که هنوز فعالیت دارند را در دستور کار دانست و اظهار داشت: هشت اکیپ در هشت نقطه از سطح شهر کرمانشاه روزانه بر فعالیت کسبه، بازار و اصناف نظارت می کنند و با واحدهای خاطی برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه تالارها نیز در این اواخر همکاری خوبی با ستاد مدیریت کرونا شهرستان داشتند، گفت: انتظار داریم این همکاری را تا پایان طرح ادامه دهند.

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینک استفاده از ماسک باید به فرهنگ تبدیل شود، گفت: با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌توانیم روند بیماری را کاهش دهیم و اکنون تنها راهکار حذف چرخه انتقال ویروس همین ۲ شیوه است.

او با بیان اینکه میزان مرگ و میر و تعداد بستری ها براثر کرونا در شهرستان کرمانشاه در چند روز اخیر کاهش یافته است، گفت: اما آمارها در حدی نیست که بگوییم زنجیره قطع شده و باید همچنان توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی برای برخی از کسبه، بازاریان، اصناف و رانندگان در سطح شهرستان کرمانشاه با اجرای طرح ممنوعیت ها و تعطیلی ها، گفت: از همه اقشار مردم که با وجود مشکلات اقتصادی با ما همکاری خوبی داشتند قدردانی می کنم و امیدوارم این همکاری ها منجر به حذف چرخه انتقال ویروس کرونا شود.

او همچنین از اتاق اصناف، سازمان صمت، اداره اماکن نیروی انتظامی، دادستانی و نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونایی در شهرستان کرمانشاه قدردانی کرد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که یک میلیون نفر آن در کلانشهر کرمانشاه به عنوان مرکز استان ساکن هستند.

کرونا ۶ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با فوت ۶ کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، تعداد فوتی‌های استان به هزار و ۲۵۱ نفر رسید

«مهدی محمدی» فزود: ۲ نفر در شهرستان هرسین و در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز هر کدام یک نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۷ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۴۳ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۷۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون ۷۶۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه کرمانشاه محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه کرمانشاه محدودیت های کرونا ویروس کرونا قرنطینه کرمانشاه محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان کرمانشاه شهر کرمانشاه ویروس کرونا محدودیت ها اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد