Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: آیت الله رئیسی در جلسه شورای‌عالی قوه قضائیه گفت: شهید فخری‌زاده قهرمان «بی‌اثرکردن تحریم و تهدید» دشمن در حوزه هسته‌ای و دفاعی است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: با اینکه بیشترین تهدید و تحریم در حوزه صنایع هسته‌ای و دفاعی کشور بوده است، ولی فخری‌زاده‌ها و شهریاری‌ها با قدرت‌آفرینی در این حوزه، تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطق تولید قدرت با وجود تحریم و فشار، الگوی جوانان امروز کشور در همه حوزه‌ها از جمله حوزه اقتصادی است.

رئیس قوه قضائیه گفت: جریان تحریف در حال القای ترس و یأس و تسلیم در برابر دشمن است. قوی شدن در همه عرصه‌هاست که جریان تحریف را مفتضح و جریان تحریم را ناامید خواهد کرد.

رئیسی گفت: دادستان‌کل کشور با همکاری ستادکل نیرو‌های مسلح، سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کارگروه ویژه‌ای برای تعقیب عاملان و آمران ترور تشکیل دهد. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ در جای جای کشور و کسانی که از داخل به دشمن سیگنال توطئه می‌دهند، لحظه‌ای درنگ نکنند.

رئیسی ادامه داد: در انجام اقدامات بازدارنده نسبت به دشمن، نباید کوتاهی کرد چراکه دشمن فقط منطق قدرت را می‌شناسد. تحریم و ترور دو روی یک سکه هستند؛ غربی‌هایی که در مقابل ترور دعوت به خویشتنداری می‌کنند، در واقع به تروریست‌ها چراغ سبز نشان می‌دهند. امید بستن به رفع تحریم با مذاکره خطاست. تجربه نشان داده است که در مقابل اهل «تحریم و ترور»، فقط باید قوی شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیسی قوه قضائیه تروریست آیت الله رئیسی شهید فخری زاده ترور محسن فخری زاده صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند می‌زنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است