Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها - در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، با آغاز فصل سرما، هشت روستای سردسیری شهرستان چرام از نبود نفت سفید رنج می‌برند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مردم برخی روستا‌های منطقه سردسیری سادات امامزاده علی (ع) در بخش سرفاریاب از جمله روستا‌های «دلی بجک»، «وربونی»، «کندال»، «تاوه سفید»، «دلی خلیفه‌ایی»، «دلی مو»، «رودخانه سادات» و برخی خانوار‌های ساکن «دره آخوند» که هنوز گازرسانی نشده‌اند از نبود نفت سفید و عدم تامین سوخت زمستانی مورد نیاز خود گلایه‌مند و  ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز‌هایی کرونایی که مسئولان، مردم را برای پیشگیری از شیوع این بیماری به ماندن در خانه ترغیب می‌کنند، اما  اهالی این روستاها در فصل سرما بدنبال تامین سوخت هستند، و به علت نبود نفت سفید همچنان سر درگم مانده و از سرما می‌لرزند.

یکی از اهالی گفت: مردم این روستا‌ها مجبورند به خاطر نبود نفت سفید برای گرم نگه داشتن خانه‌های خود درختان جنگل را قطع کرده و هیزم مورد نیاز خود را تامین کنند.

تعطیلی دو جایگاه سوخت گاز CNG در یاسوج مردم را کلافه کرده‌است/ مهلت 48 ساعته شهردار به پیمانکاربرخی خانواده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد توان پرداخت انشعاب گاز را ندارندفرماندار مراوه‌تپه: مشکل قطعی آب، برق و گاز در روستاهای زلزله‌زده نداریم

عامل فروش نفت سفید منطقه سادات امامزاده علی (ع) گفت: از مرداد ماه تاکنون برای تامین نفت سفید مردم این منطقه به ادارات توزیع پخش فراورده‌های نفتی در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه و چرام سر زده ایم، اما مشکل همـچنان به‌ قوت خود باقی‌است و شرمنده مردم شده‌ایم.

قدرت سادات تقوی افزود: با وجود ثبت نام در سامانه و پیگیری‌های فراوان، اما مشکل فعلی تعریف و تحویل کارت‌خوان است که از بویراحمد تحویل گرفتیم، ولی از آنجا که تحت نظر شرکت توزیع نفت کهگیلویه هستیم و در سامانه این شهرستان ثبت نام کرده‌ایم، کارت خوان جواب نمی‌دهد و باید کد آن تغییر کند.

وی اضافه کرد: با توجه به سردسیری و کوهستانی بودن منطقه مسولان هرچه زودتر نسبت به رفع مشکل سوخت مورد نیاز مردم این روستا‌ها اقدام کنند.

گفتنی است منطقه سادات امامزاده علی (ع) ازتوابع بخش سرفاریاب در شهرستان چرام بدلیل مجاورت با بخش سپیدار بویراحمد، نفت و سوخت زمستانی این روستا‌ها از شهرستان بویراحمد تامین و تحت نظارت شرکت توزیع نفت شهرستان کهگیلویه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی نبود نفت سفید روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: طرح بازسازی این حسینیه در سازمان نوسازی شهر تهران تصویب شده بود و مقررشد از ۱۴ اردیبهشت با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، مرحله اول بازسازی این حسینیه آغاز شود.

وحیدرضا انارکی افزود: این حسینیه را که قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد و در آثار ثبت ملی کشور ثبت شده است، حاج سید ابراهیم تقوی معروف به «اخوی» در زمان فتحعلی شاه قاجار در محله عودلاجان تهران احداث کرده که به مرور زمان به تکیه «سادات اخوی» معروف شده است و وارثان این حسینیه طی چند نسل متوالی تلاش کرده‌اند که میراث نیاکان به همان شکل و شمایل با سنت‌های باقیمانده حفظ شود.

شهردار منطقه ۱۲ گفت:این تکیه تاریخی که علاوه بر ظرفیت مذهبی جزوی از تاریخ کشور نیز محسوب می‌شود در سه مرحله شامل اجرای کانال زه کش، مقاوم سازی ایوان شرقی و مرمت‌های جزیی و تاسیساتی به کمک سازمان نوسازی شهر تهران بازسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود