Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «رستگاریوسفی» روز دوشنبه در چهارمین جلسه طرح شهید قاسم سلیمانی در سرسرای اجتماعات فرمانداری، افزود: قطع رنجیره کرونا به رفتار مردم بستگی دارد و رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم با فرهنگ جوانرود در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی نتیجه داده و به راهبردهای اهداف طرح نزدیک شده‌ایم.

وی اظهارداشت: نباید از ویروس منحوس کرونا غافل بمانیم چرا که اگر شهروندان پروتکل‌ها را رعایت نکنند به وضعیت قبلی بر می‌گردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی با نام شهید سردار سلیمانی در سطح ملی گفت: این طرح با همکاری سازمان بسیج آغاز شده و براساس محله و خانواده محوربودن می بایست تمام مردم پای کار باشند تا موفق شویم و انصافا بسیج سپاه ناحیه جوانرود از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز در تمام زمینه ها پای کار بوده و سنگ تمام گذاشته است.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر نیاز جامعه امروز است، یادآورشد: مهمترین امر به معروف و نهی از منکر قطع زنجیره کرونا در جامعه است.  

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز در این جلسه گفت: با همکاری بسیج و دستگاه های اجرایی این شهرستان از دوم آذرماه تاکنون ۵۲۷ مورد بازرسی از مغازه ها و اماکن عمومی این شهرستان انجام گرفته است و در این راستا ۴۸ واحد صنفی متخلف پلمب شد.
دکتر «مولود حسینی» با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ نفر در بخش کرونایی بیمارستان جوانرود بستری هستند، گفت: یک هزار و ۲۱۶ نفر هم تاکنون بهبود یافتند و در این راستا شاهد کاهش ۵۰ درصدی بیماران هستیم.

وی اظهار داشت: آیین های تشییع و عزا با همکاری خانواده‌ها باید به طور کامل محدود شده و با کمترین تعداد ممکن انجام ‌شود.

حسینی یادآور شد: اطلاع رسانی گسترده و اقدامات انجام گرفته موجب شده تا بار دیگر شاهد افزایش میزان رعایت پروتکل ها در شهرستان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: بسیج سپاه ناحیه این شهرستان تمام توان خود را برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی گذاشته است.

سرهنگ «ابوذر انوری» افزود: پنج تیم هشت نفره در مناطق متخلف شهر مشارکت داشته و تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

وی اظهار داشت: علاوه بر حوزه شهری و شهید فتاحی شهر شروینه را نیز پوشش می دهیم و آمادگی خود را برای پشتیبانی در منزل اعلام می کنیم.

سرهنگ انوری خاطرنشان کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و نیروهای مردمی، زنجیره کرونا قطع شود و تیم‌های عملیاتی با حضور در محلات مختلف، به شناسایی بیماران کرونایی پرداخته و از خانواده‌ها و اطرافیان بیماران حمایت کنند.

وی یادآورشد: اجرای هر بهتر این طرح نیاز به مشارکت خیرین دارد که باید ظرفیت آنان استفاده شود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا جوانرود محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جوانرود محدودیت های کرونا ویروس کرونا جوانرود محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، فرماندار اندیمشک گفت:  شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

یوسف زمانی اصل افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی و دستگاه‌های امدادی   این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود مشکل آبگرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محور‌های این شهرستان از جمله مسیر‌های روستایی و عشایری باز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد