Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دانشجویان همدانی با تجمع بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی همدان خواستار مجازات عاملان ترور دانشمند فقید ایرانی شهید فخری‌زاده شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ ظهر امروز دانشجویان برخی دانشگاه‌های همدان با حضور در مزار شهدای دانشگاه و با رعایت تمامی پروتکل‌‌های بهداشتی، ترور دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده توسط استکبار جهانی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان با در دست داشتن پلاکادرهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «بازرسان آژانس = جاسوسان موساد»، «شهید مرثیه‌خوان نمی‌خواهد، منتقم می‌خواهد»، «دنیای ما هنوز هم دنیای گفتمان‌هاست؟ مذاکره به چه قیمت؟»، «عاملان و آمران ترور را شناسایی و مجازات کنید» و  ... خواستار پاسخ محکم به عوامل ترور شدند.

ترور دکتر فخری زاده؛ حمله‌ای تروریستی اما نه برای استاندارد دوگانه غربی‌هادل‌نوشته‌ هنرمندان انجمن‌های هنرهای ‌نمایشی ‌کشور در محکومیت ترور شهید فخری زادهروایت شمخانی از نحوه ترور شهید فخری زاده

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دربرخی از تحصن‌های مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا، تحت حمایت پلیس برای شکنجه روحی و آزار روانی این دانشجویان تلاش می‌شود.
در دانشگاه لس آنجلس ایالت کالیفرنیا وقتی که ده‌ها دانشجوی حامی مردم غزه در چادرهایش شان تحصن کرده بودند، ده‌ها صهیونیست و طرفدار رژیم صهیونیستی، صدای گریه یک کودک گرسنه غزه را از بلندگوی خود به سمت چادر‌های آنان پخش کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در شیکاگو، پلیس با سرکوب تحمع مسالمت امیز دانشجویان موسسه هنری این شهر، ۶۸ نفر از انان را دستگیر کرد.
در دانشگاه ویرجییای آمریکا هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان با سرکوب پلیس روبرو شد و پلیس ۲۵ دانشجو را دستگیر کرد.

دیگر خبرها

  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم