Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شلیک یک فروند موشک بدر، اتاق عملیات مشترک سعودی‌ها در پادگان تداوین را هدف قرار داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شلیک یک فروند موشک بدر، اتاق عملیات مشترک سعودی‌ها در پادگان تداوین را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سخنگوی نیرو‌های مسلح، در این عملیات 15 تن از فرماندهان و نظامیان دشمن سعودی کشته و زخمی شدند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که در عملیات موشکی شامگاه شنبه این نیروها به اتاق عملیات مشترک ائتلاف سعودی و مزدورانش در استان مأرب یمن دستکم هشت فرمانده و نظامی عربستان سعودی کشته و شماری دیگر زخمی شدند.
به گزارش پایگاه خبری المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: «به لطف و تایید الهی، یگان موشکی یمن شامگاه شنبه موفق شد اتاق عملیات مشترک در پادگان تداوین استان مأرب را با یک فروند موشک بالستیک بدر هدف بگیرد و الحمد لله این موشک دقیقا به هدف مد نظر اصابت کرد.»
این مقام نظامی یمن تصریح کرد: «در عملیات مذکور بیش از 15 فرمانده و نظامی دشمن سعودی کشته و زخمی شدند که شامل هشت کشته از حمله چند سرکرده و زخمی شدن هفت نفر دیگر بود.»
سرتیپ سریع گفت: «به دنبال این عملیات چند دستگاه آمبولانس به مکان مورد هدف اعزام شده بود و صفوف دشمن دچار وحشت و سردرگمی جدید شد.»
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که تا زمانی که تجاوز و محاصره علیه یمن ادامه دارد، عملیات نیروهای مسلح یمن هم ادامه خواهد داشت و تحرکات دشمنان تحت نظر است و نیروهای مسلح یمن آنها را هر کجا که باشند هدف خواهند گرفت.
موشک بالستیک هوشمند بدر P-1 که از سال 2018 در نیروهای مسلح یمن به خدمت گرفته شده، دارای برد 130 کیلومتر و دقت هدف‌گیری 3 متر است.

اعتراف عربستانی‌ها به کشته شدن افسران سعودی
فعالان شبکه‌های اجتماعی عربستان، شامگاه یکشنبه، به اصابت موشک بالستیک ارتش یمن به مقر عملیات مشترک نیروهای متجاوز در استان مأرب یمن اعتراف کردند.
شماری از فعالان شبکه‌های اجتماعی عربستان با انتشار اسامی کشته های سعودی در مقر ائتلاف متجاوز در استان مأرب یمن، کشته شدن 7 تن از افسران بلندپایه سعودی به نام های سرهنگ خلبان سعید حمدان السمری، سرهنگ عبد الله عایض البقمی، سرگرد محمد سعد المبارك، سروان عبد الله صالح الغمدی، و سه نظامی به نام های عزیز العتیبی، مشاری مساعد اللحیانی، فهد بطاح الشمری را تایید کردند.

درخواست وزیر خارجه یمن برای مذاکره طرف‌های یمنی
وزیر خارجه یمن گفت: ما خواهان نشستن همه طرف‌های یمنی پای میز مذاکره و گفتگوی مستقیم آن‌ها با یکدیگر برای پایان دادن به تجاوزگری علیه کشورمان هستیم.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا گفت: ما خواهان نشستن همه طرف‌های یمنی پای میز مذاکره و گفتگوی مستقیم آن‌ها با یکدیگر برای پایان دادن به تجاوزگری علیه کشورمان هستیم.
وی گفت: ما بار دیگر به برقراری صلح شجاعانه و همگانی در یمن، منطقه شبه جزیره عربی و خلیج فارس دعوت می‌کنیم.
وی افزود: اگر عربستان به حفظ حقوق همسایگان تمایل دارد، از تلاش‌های سازمان ملل در این خصوص حمایت کند.

 


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات یمن اتاق عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن استان مأرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان