Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی المپیک بودجه فصل چهارم فدراسیون‌های ورزشی را واریز کرد تا بودجه تخصیصی به فدراسیون‌ها صددرصد شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک بودجه فصل چهارم فدراسیون‌های ورزشی را واریز کرد. به این ترتیب در نیمه آذر ماه فدراسیون‌های ورزشی صددرصد بودجه مصوب خود را از کمیته ملی المپیک دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مبلغ پرداختی در بخش آخر بودجه فدراسیون‌ها 7 میلیارد و 300 میلیون تومان است. کمیته ملی المپیک باید 25 درصد پایانی بودجه فدراسیون‌ها را در سه ماهه آخر سال واریز می‌کرد اما در جهت کمک به شرایط ویژه ورزش در زمان شیوع بیمارى کرونا و لزوم فعالیت‌های فدراسیون‌ها برای آمادگی بیشتر ورزشکاران و همچنین کسب سهمیه‌های باقی مانده این بخش از بودجه زودتر در اختیار فدراسیون‌ها قرار گرفت.

این بودجه به حساب فدراسیون‌ها واریز شده و فدراسیون‌ها حداکثر تا آخر هفته این مبلغ را در حساب خود خواهند داشت.

نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک لغو شد

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟