Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت آب و هوای استان در روزهای پایانی هفته، اظهار داشت: طبق تحلیلی که امروز از نقشه‌ها داشتیم از صبح روز چهارشنبه، فردا تا اواسط وقت روز پنج‌شنبه به دلیل عبور موج ناپایداری از جو منطقه در بعضی ساعات شاهد وزش باد، بارندگی و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار و بارندگی در روز چهارشنبه به خصوص در نیمه جنوبی و نواحی شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: این وضعیت با آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب همراه می‌شود، ضمن اینکه بارش علاوه بر ارتفاعات در پاره‌ای از نقاط سردسیر هم به شکل برف دیده می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی کرمانشاه بارش آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی برای سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان هشدار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفر‌های غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد