Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش نوکانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد جایگاه‌های عرضه پخش فرآورده‌های نفتی و سی ان جی در سال جاری نسبت به ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ۲۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سه جایگاه سیار مرزی(۲ مورد در مریوان و یک جایگاه در بانه) نیز در زمینه توزیع فرآورده‌های نفتی فعالیت دارند، افزود: در مجموع ۱۳۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به در دست احداث بودن پنج جایگاه جدید در استان اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان امسال سه جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری می‌رسد.

نوکانی وضعیت استان را از لحاظ تعداد جایگاه‌ها مطلوب عنوان کرد و گفت: کار نیازسنجی در مناطق مختلف استان و شهرستان‌ها انجام و پس از فراخوان به افراد دارای شرایط، مجوز احداث جایگاه داده می‌شود.

در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

برچسب‌ها کردستان دولت تدبیر و امید شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دولت تدبیر و امید شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کردستان دولت تدبیر و امید شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور جایگاه عرضه فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان