Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف ۵۳۴ کیلو و ۱۴۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع شیشه، هروئین و تریاک در عملیات مشترک پلیسی استان‌های سمنان و اصفهان خبر داد.

خبرگزاری میزان- سردار نصرت اله برین  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در آخرین اقدامات اطلاعاتی خود از انتقال و جابه‌جایی یک محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اقدام تخصصی و تکمیلی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد این محموله از استان سیستان و بلوچستان به مقصد یکی از استان‌های مرکزی کشور بارگیری شده است.

جانشین رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین عنوان کرد: در همین راستا هماهنگی‌های لازم و قانونی با عوامل انتظامی در استان اصفهان انجام شد که بلافاصله محور‌های مواصلاتی این استان تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

سردار برین تصریح کرد: در کنترل‌های پلیس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری توسط تیم عملیاتی مستقر در محور "انار- چوپانان" استان اصفهان مورد شناسایی قرار گرفت و در نهایت هر دو خودرو توقیف شد.

 

بیشتر بخوانید: اراذل و اوباش چگونه سطح بندی می‌شوند؟

 

وی همچنین گفت: پس از توقیف، هر دو خودرو توسط ماموران مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی‌ها ۳۰۴ کیلو و ۱۴۰ گرم شیشه و ۲۱۹ کیلوگرم هروئین و ۱۱ کیلو گرم تریاک کشف شد.

جانشین رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه