Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «علی ربیعی» روز سه شنبه در نشست خبری گفت: دولت شهادت فرزند جامعه علمی ایران را به مقام معظم رهبری، مردم شریف و صبور، جامعه علمی کشور و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

سخنگوی دولت افزود: این ترور وحشیانه پدری را از خانواده خود، دانشمندی را از جامعه دانشگاهی و شهروندی افتخار آفرین را از ملت ما گرفت، اما هرگز نخواهد توانست به هدفی فراتر از این دست بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش هسته‌ای و دفاعی ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست ربیعی افزود: قطعاً تروریست‌ها به اهداف خود نخواهند رسید دانش هسته‌ای و دفاعی ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست مردم ما هم نه تنها متاثر از عملیات روانی این ترور قرار نگرفتند بلکه همانطور که رفتار این روز‌های آن‌ها نشان داد، هوشمندتر و متحدتر نسبت به منافع ملی و برابر دشمنان واقعی ملت ما شدند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری به هم زدن آرامش روانی جامعه ناامید کردن مردم و دستیابی به پیروزی و به عقب راندن فشار حداکثری، ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران و واداشتن به بازی در زمین دشمن و در نهایت برهم زدن امنیت منطقه و مسدود کردن روزنه‌های صلح و آرامش را از اهداف این ترور عنوان کرد.

ربیعی ادامه داد: خلاف آنچه در رسانه‌های خارجی می‌شنویم در مورد ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان سازمان‌های تروریستی و جاسوسی به رغم ادعای‌های زیاد خود زیر پوشش ما قرار داشتند و محل وقوع ترور پیش بینی شده بود و با کمی دقت و رعایت پروتکل‌های حفاظتی می‌توانستیم این جنایت را ناکام بگذاریم.

وی ادامه داد: در همین حال دستگاه‌های امنیتی، چون همیشه برای بهبود هر چه بیشتر رویه‌های خود و اظمینان از تکرار نشدن این اتفاقات ناگوار تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.   ادامه دارد.. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی ربیعی محسن فخری زاده انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران