Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: عملیات ساخت این واحد تولیدی با عقد قرارداد بین سرمایه گذار و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به زودی آغاز خواهد شد.

این مسوول همچنین گفت: با این میزان سرمایه گذاری زمینه اشتغال مستقیم ۳۵۰ نفر در شهرک صنعتی حکیمیه بوئین زهرا فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمینه فعالیت این طرح صنعتی پس از بهره برداری شامل تولید صفحه و ورق های چرم مصنوعی، قطعات یخچال فریزهای خانگی و رزین پلی استر خواهد بود، اظهار داشت: برای اجرای این طرح هشت هکتار زمین در شهرک صنعتی حکیمیه به سرمایه گذار مربوطه واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: براساس رویکرد این سرمایه گذار، محصولات این طرح پس از بهره برداری علاوه بر تامین بخشی از نیازهای صنعت کشور، با رویکرد صادرات و حضور در بازارهای بین المللی تولید خواهند شد.

خانپور با بیان اینکه توسعه صنعتی قزوین محدود به مرکز و برخی نقاط آن نبوده و بسته به ظرفیت مناطق، شهرک ها و نواحی صنعتی در مناطق مختلف استان ایجاد شده اند، یادآور شد: در دولت یازدهم و دوازدهم ۳۰ سرمایه گذار در شهرک صنعتی حکیمیه جذب شده است.

این مسوول با اشاره به رشد نزدیک به ۲ برابری جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان قزوین در سال جهش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل،گفت: قزوین با برخورداری از زیرساخت های مناسب اقتصادی و ارتباطی، در جذب سرمایه گذاران صنعتی از استان های پیشگام کشور به شمار می رود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تولید داخلی جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تولید داخلی جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تولید داخلی جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری اخبار کنکور شهرک صنعتی حکیمیه شهرک های صنعتی استان قزوین سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین