Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاسی از اعطای هدیه ۱۰ میلیون ریالی به پژوهشگران و فناوران برگزیده نهادهای آموزشی منطقه آزاد اروند در هفته پژوهش خبر داد و گفت: هدف ما حمایت از مراکز آموزش عالی و رسیدن به اهداف آموزشی، علمی، مهارتی و تخصصی برای این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «علی الیاسی» شب گذشته در آخرین نشست تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش آبادان و خرمشهر که با حضور مسئولان و نمایندگان مراکز آموزشی و سازمان‌های ذی‌ربط در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، کمک به بدنه اقتصاد برای دستیابی به اطلاعات، علم و پژوهش‌های روز در راستای بالا بردن کیفیت تولیدات و ارتقای کیفیت، نوآوری و دستیابی به تولیدات جدید به لحاظ حجم و کیفیت تنوع و دیگر خواص را از مهمترین اهداف این شورا برشمرد و اظهار کرد: باید به سمت اقتصاد رقابت پذیر و دانش محور برویم که بتواند روی پای خود بایستیم تا توانایی حیات بهینه را در جامعه خصوصا در  شهرهای آبادان و خرمشهر شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: کلیه دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، ادارات آموزش و پرورش و شهرک‌های صنعتی که تاکنون برنامه‌های اجرایی خود را به این ستاد ارائه نداده‌اند می‌بایست حداکثر تا ۱۵ آذر سال جاری برنامه‌های خود را به صورت مکتوب به مدیریت آموزش و توسعه کسب و کارها اعلام کنند؛ همچنین کلیه نهادهای آموزشی منطقه، باید پژوهشگران و فناوران برگزیده خود را به کمیته علمی ستاد برگزاری معرفی کنند.

 

وی از اعطای هدیه ۱۰ میلیون ریالی به پژوهشگران و فناوران برگزیده نهادهای آموزشی منطقه آزاد اروند در هفته پژوهش خبر داد و تصریح کرد: هدف ما حمایت از مراکز آموزش عالی و رسیدن به اهداف آموزشی، علمی، مهارتی و تخصصی برای منطقه آزاد اروند است.

 

الیاسی با بیان اینکه تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده‌ای که از سوی مراکز آموزشی و آموزش عالی، سازمان‌ها و ادارات و شهرک‌های صنعتی معرفی می‌شوند، باید این مبلغ هدیه توسط دانشگاه‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی تأمین شود و سازمان منطقه آزاد اروند نیز به هر پژوهشگر و فناور برتر یک لوح تقدیر اهدا می‌کند؛ همچنین مبلغ اهدایی تجلیل از پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی آبادان، دانشگاه فرهنگیان و ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: هفته پژوهش و فناوری در سال جاری از ۲۲ آذر ماه به مدت یک هفته با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار می‌شود که مهمترین رویداد پژوهش و فناوری رسمی و گسترده در سطح کشور است.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از مراکز آموزش عالی علی الیاسی خبرگزاری شبستان خوزستان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر هفته پژوهش و فناوری منطقه آزاد اروند شهرک های صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند پژوهشگران و فناوران مراکز آموزش آموزش عالی هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی ظهر چهارشنبه در حاشیه دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار کرد: توسعه برنامه‌های آموزشی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: سازمان دامپزشکی کشور طی برنامه‌هایی مدون قصد دارد با تجهیز تیم‌های ممیزی در استان‌ها روند تولید و فعالیت‌های اقتصادی را تسریع داده و با رفع موانع در جهت پیشبرد اهداف جهش تولید پیشگام باشد.

تنگستانی افزود: با توجه به پتانسیل استان بوشهر در زمینه آبزی پروری و تعدد کارگاه‌های فرآوری این آمادگی را داریم در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این زمینه در خدمت همکاران باشیم.

دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین کارشناسان دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان به میزبانی استان بوشهر آغاز شد.

کد خبر 6087566

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی