Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون پیکر دو نفر در پی انفجار منزل مسکونی خرم آباد از زیر آوار بیرون آمده است، گفت: در این حتدثه ۱۴ تن کشته و مصدوم شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « صارم رضایی» دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انفجار امروز  یک منزل مسکونی  باعث کشته و مصدوم شدن دست کم ۱۴تن و ایجاد خسارت به دهها منزل مسکونی خودرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با بیان اینکه  تلاش دستگاه‌های امدادی در حادثه انفجار کوی آبشار خرم آباد ادامه دارد: بیان کرد: تاکنون ۱۲ نفر به مرکز درمانی انتقال یافت و پیکر دو نفر نفر نیز از زیر آوار خارج شده است.

 

وی افزود:  تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی اورژانس و نیروی انتظامی با حضور در محل حادثه در حال تلاش خود برای نجات افراد آسیب دیده است.



رضایی بیان کرد: در این حادثه تیم‌های امدادی جمعیت هلال هلال احمر، آتش نشانی اورژانس به همراه عوامل انتظامی حضور بسیار کارآمدی در حادثه داشتند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، مدیرکل مدیریت بحران رئیس سازمان آتش نشانی، شهردار خرم آباد، فرمانده انتظامی شهرستان و شماری از مسئولین محلی با حضور در محل حادثه در حال بهبود عملیات امداد و نجات هستند

 


گفتنی است، حجم انفجار و تخریب منزل مسکونی به شکلی است که کار امدادرسانی را با مشکلاتی همراه کرده است.


انفجار منزل مسکونی حدود ساعت 9و 15 دقیقه صبح امروز رخ داده است اما به گفته مسئولان،  یکی از عوامل دست و پاگیر در این حادثه حضور افراد محلی و غیر مسئول در صحنه است که مانع کار امدادرسانی شده است.

 

گرچه علت اولیه این انفجار نشت گاز اعلام شده است، اما اعلام قطعی علت انفجار مسکونی کوی آبشار خرم آباد در دست اقدام است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصدومان منزل مسکونی انفجار منزل مسکونی جمعیت هلال هلال احمر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز