Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:04:45 GMT

گرانی مرغ بهانه‌ای برای بازگشت‌ صف‌های طولانی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۴۴۹

گرانی مرغ بهانه‌ای برای بازگشت‌ صف‌های طولانی شد

لازم است که هم مسئولان با نظارت دقیق تر از تشکیل صف‌های طولانی مرغجلوگیری کنند و هم مردم با وجود عرضه زیاد مرغ منجمد از حضور در چنین صف‌هایی خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سر به فلک کشیدن قیمت مرغ از هفته گذشته تا به امروز بهانه ای شد تا با ورود بسیج اصناف با همکاری اداره کل صمت قزوین ۳۰۰هزارتن مرغ منجمد به قیمت ۱۵ هزار تومان در استان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به اینکه اکثر فروشگاه‌ها اعلام کرده اند که مرغ منجمد عرض می‌کنند اما امروز دوباره شاهد صف طولانی خرید مرغ در خیابان سلامگاه منطقه سپه قزوین هستیم، صف و شلوغی که اهمیتی به کرونا نمی‌دهد!

توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با همکاری بسیج اصناف قزوین

مجید برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، از عرضه مرغ منجمد در قزوین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در هفته‌های اخیر به منظور حمایت از مصرف کنندگان بویژه دهک‌های پایین درآمدی؛ ۲۵۰ تن مرغ منجمد به منظور تعادل بازار عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین افزود: این محصول به صورت منجمد به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‎‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: هفته گذشته ۵۰تن از این محصول توزیع شده و سهمیه بندی کرده‌ایم که مابقی آن به صورت روزانه ۱۰ تن در استان توزیع شود.

این مسئول علت افزایش قیمت مرغ را کاهش مقطعی جوجه ریزی دانست و تصریح کرد: با توزیع سهمیه تخصیص یافته به استان طی روزهای آینده، قیمت مرغ به تعادل خواهد رسید.

برزگر ابراز کرد: بسیج اصناف کشور هم در جهت به تعادل رسیدن قیمت‌ها در نظر دارد میزانی محصول مرغ منجمد را در سراسر کشور توزیع کند که سهمیه استان قزوین ۳۰۰ تن است؛ لذا به دنبال آن هستیم که طی این هفته این محصول را از طریق بسیج اصناف استان جذب کنیم.

لازم است که هم مسئولان با نظارت دقیق تر این صف ها را ممنوع کنند و هم مردم با وجود عرضه زیاد مرغ منجمد از ایجاد همچنین صف‌هایی خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج اصناف مرغ منجمد قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی

ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: دانش آموزان علاقه فراوانی برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های تیراندازی دارند و با همکاری مربیان سپاه و تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) تا ۲۰ اردیبهشت ماه این روند ادامه دارد.

وی در رابطه با کلاس‌های میدان تیر شبیه سازی شده ویژه دختران دانش آموز نیز اضافه کرد: سالن‌های شبیه ساز تیراندازی یکی از ظرفیت‌های سپاه است که بیش از چهار هزار دانش آموز مدارس دخترانه با حضور در این سالن و تحت آموزش مربیان تخصصی، به صورت شبیه سازی با سلاح کلاشینکف تیراندازی خواهند کرد.

رسولی فر اضافه کرد: تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی نهم، دهم و دوازدهم دختر و پسر که درس آمادگی دفاعی دارند، این درس را با رویکرد مهارت افزایی، تعمیق فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، جهاد، ارزش‌های معنوی شهادت و مجاهدت در راه خدا فرا می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی عنوان کرد: محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی شامل آشنایی با اهداف آمادگی دفاعی، فرهنگ دفاع امنیت و اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی و آشنایی با ساختار و اهداف سازمان بسیج و معارف دفاع مقدس و نیز دفاع نظامی شامل بخش‌های نظام جمع و رزم انفرادی، آشنایی با نیرو‌های مسلح، سربازی، سلاح شناسی و مهارت‌های تیراندازی و همچنین دفاع غیرنظامی شامل بخش‌های جنگ نرم، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و اردو‌های عملی دفاع نظامی و اجرای میدان تیر است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: برای اجرای این برنامه‌ها هماهنگی‌های مناسبی با اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین، روسای مناطق ۱۴ گانه و همچنین مدیران مدارس به منظور برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی درس آمادگی برای دانش آموزان شده است.

رسولی فر یادآور شد: این آموزش‌های تئوری و عملی برای نوجوانان و جوانان کشورمان مهم و اثرگذار است چرا که در سند تحول آموزش و پرورش و در سند اعتلای سازمان بسیج، تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این اسناد بوده و به نوعی مقدمه سازی و کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد