Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه، مهین غفاری روز سه‌شنبه در دومین جلسه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور استاندار برگزار شد ، افزود: این طرح با همکاری سپاه، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر در حال اجراست.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح تمام ظرفیت‌های بسیج برای شناسایی بیماران و ارائه خدمات استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری نیز با تاکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی یک طرح اجتماعی و به نوعی آبروی وزارت بهداشت و درمان است، گفت: با توجه به اینکه کادر درمان اعلام کرده‌اند تا پای جان برای مقابله با ویروس کرونا در میدان هستند، باید بر اساس این طرح به اهداف کاهش بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان و مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا دست یافت.

سید راشد جزایری افزود: کادر درمان به عنوان سرباز در خدمت فرمانده قرارگاه عملیاتی این طرح هستند تا شاهد کاهش بیماری در سطح استان و کشور باشیم.

وی از فعالیت سه هزار نفر از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت دانشگاه‌های مختلف و نهادهای حمایتی برای شناسایی بیماران خبر داد و گفت: با استفاده از ابزارهای خودمراقبتی و تشخیص فوری به دنبال کاهش تعداد مبتلایان و فوتی ناشی از کرونا هستیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه دانشمند هسته‌ای شهید "محسن فخری زاده" و شهیده عرصه سلامت و عرصه امنیت استان افزود: پیشرفت اجرای این طرح تاکنون براساس برنامه بوده است.

سردار علی‌محمد اکبری افزود: تامین منابع مالی طرح، حمایت و پشتیبانی لازم در راستای تامین امکانات و تجهیزات لازم برای تیم‌های سلامت محور یک اولویت است.

وی از مسوولان خواست اماکن اقامتی، مهمانسراهای ادارات و هتل‌ها را برای قرنطینه بیماران مبتلا در اختیار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و قرارگاه طرح شهید سلیمانی قرار دهند.

اکبری افزود: مراجعه نکردن بیماران و مخفی کردن ابتلا از سوی برخی مردم از چالش‌های اجرای طرح است .

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح رصد جامع توسط تیم‌های محله محور طبق بلوک بندی جغرافیایی انجام شده است.

اکبری بر اقناع‌سازی مردم و هدایت بیماران در اجرای این طرح تاکیدکرد و گفت: باید از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و معتمدان و متنفذان محلات در این زمینه استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، دراین جلسه از کارت ایثار رزمندگان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری و اهدای نمادین به ۲ نفر از رزمندگان استان رونمایی شد.

کارت ایثار برای رزمندگانی که دارای سابقه بیش از ۴۵ روز حضور در جبهه‌های دفاع مقدس هستند، صادر شده و دارندگان این کارت می‌توانند از امتیازات پیش‌بینی شده در سند راهبردی خدمات رزمندگان و ایثارگران بهره‌مند شوند و رزمندگان باید برای تکمیل پرونده و دریافت کارت ایثار به نواحی مقاومت بسیج در شهرستان های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد