Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل / به گزارش رکنا، سرهنگ قهستانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در چهارم مهرماه امسال خبری مبنی بر رویت جسد فردی ناشناس در محور تربت جام به صالح آباد بعد از روستای یخک به پلیس گزارش شد که موضوع بلافاصله با مقام قضایی هماهنگی شد و دردستور کار قرارگرفت.

او افزود: در بررسی‌های میدانی مشاهده شد جسد مربوط به فردی مونث که توسط حیوانات وحشی متلاشی شده است و در شانه خاکی جاده به صورت غیر قابل شناسایی وجود دارد که به دستور مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری قاتل زن 23 ساله در تربت جام

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام ادامه داد: در همین هنگام شخصی به هویت معلوم به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام می‌کند که خواهرش از۲۶ شهریور از منزل خارج شده و برنگشته وهیچ گونه اطلاعی از وی نداریم که پس از مطابقت مدارک و ادله موجود، هویت متوفی شناسایی می‌شود.

سرهنگ قهستانی بیان کرد: در تحقیقات تخصصی از سوی کارآگاهان ازمتهم که مرد ۲۷ ساله است، به عمل جنایت کارانه خود اعتراف می‌کند که در ادامه تحقیقات به دستور بازپرس رسیدگی کننده به پرونده، متهم برای بازسازی صحنه وقوع جرم به محل حادثه اعزام شد.

او تصریح کرد: در صحنه بازسازی وقوع جرم متهم به اقدام جنایتکارنه با استفاده از ضربات چاقو به گردن مقتول اعتراف کرد و مقتول را که در حال خونریزی بوده و در زیر پل حاشیه جاده رها می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث تربت جام قاتل زن قتل زن حوادث تربت جام دستگیر شد اخبار خراسان رضوی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محسن فخری زاده شهید شهید فخری زاده عکس ترور فیلم پدر هسته ای ایران قیمت ویدئو ترور محسن فخری زاده تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، صمد ابراهیمی نژاد ظهر چهارشنبه در در اولین کنفرانس بین المللی موزه‌ها در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: موزه ها مکانی برای تحقیق، ترویج و آموزش هویت پیشینیان ما به شمار می‌روند که باید در حراست از این گنجینه ها همه بکوشیم.

وی اهمیت برگزاری این کنفرانس بین المللی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در برگزاری این کنفرانس ایفای نقش می‌کنند و این اهمیت موضوع را نشان می‌دهد.

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی را در برگزاری کنفرانس های علمی پیشرو اعلام کرد و گفت: توجه به هویت بومی و منطقه ای در هر استان مهم و حیاتی است و موزه ها یکی از مهمترین محمل ها برای معرفی و شناسایی این هویت هاست.

ابراهیمی نژاد با تاکید بر غیرقابل تغییر بودن تاریخ و جغرافیا گفت: وزارت علوم موظف است در کنار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای حفظ و انتقال میراث فرهنگی به آیندگان تلاش کند.

وی ادامه داد: موزه‌ها تنها محل بازدید اشیای تاریخی نیستند بلکه مکانی برای تحقیق، ترویج و آموزش هویت پیشینیان ما به شمار می‌روند.

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در دانشگاه‌ها نیز گنجینه‌هایی به شکل موزه داریم و باید حفظ و معرفی شوند، افزود: اگر به دنبال اشاعه تمدن ایرانی اسلامی هستیم باید ابتدا آگاهی کاملی نسبت به هویت و پیشینه خودمان داشته باشیم و آنها را به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

ابراهیمی نژاد تصریح کرد: با روی کار آمدن انقلاب تکنولوژی باید نگران ناآگاهی فرزندان از گذشته خود باشیم و لازم است در راستای حفظ و اشاعه موزه‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

کد خبر 6087750

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !