Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@18:59:05 GMT

بازداشت مدعی درمان کرونا با طب سنتی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۴۸۳۳

بازداشت مدعی درمان کرونا با طب سنتی

علی زارعی اظهار داشت: بر اساس گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد فردی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی اقدامی مداخله جویانه و مخالف با توصیه‌های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا، اقدام به برگزاری جلسات مختلف طب سنتی در خصوص درمان این بیماری در محیط‌های سربسته و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده بود که مقام قضائی دستورات لازم در این ارتباط را صادر و مراتب به پلیس اطلاعات و اماکن ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بررسی مشخص شد مشارالیه دارای سوابق متعدد با موضوع دخالت و اشتغال در امر پزشکی بدون مجوز بوده است و پرونده جدید نیز با اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و دخالت در امر پزشکی بدون داشتن پروانه و مجوز در شعبه دوم دادیاری دادسرا تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب نجف‌آباد با بیان اینکه این شخص به دلیل شکایت بیماران و مراجعه کنندگان برای چهارمین بار دستگیر شده است، بیان داشت: در آخرین مورد، فرزند خانواده شاکی اهل نجف آباد که مبتلا به کرونا شده بود، به دلیل استفاده از داروهای تجویزی این پزشک، پس از چهار روز جان خود را از دست داده است.

زارعی گفت: در حال حاضر متهم با معرفی کفیل آزاد شده و پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

47231

کد خبر 1461789

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طب سنتی ویروس کرونا بازداشت دادسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟

محسن زارعی؛ درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده، اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دلیل آبریزش دائمی بینی چیست؟
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند