Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست بررسی مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی با عنوان «طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت» عصر امروز با شرکت فریدون عباسی، رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت دهم، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان، غلامحسین رضوانی و علی خضریان نمایندگان مردم تهران و حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم اصفهان در مجلس در خبرگزاری فارس و در حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ربیعی مراقب باشد دوباره قتل‌های زنجیره‌ای صورت نگیرد

در این نشست، سیدمحمود نبویان گفت: این طوری که می‌گویند آقای ربیعی سخنگوی دولت گفته است که مباحث هسته‌ای مربوط به شورای عالی امنیت ملی می شود و مجلس نمی‌تواند در آن دخالت کند من به آقای ربیعی توصیه می‌کنم شما فرد امنیتی هستی چرا به دولت آمده‌ای؟ مراقب باشید در زمان مسئولیت شما دوباره قتل‌های زنجیره‌ای صورت نگیرد.

وی افزود: نکته دوم اینکه شما در کار دیگران دخالت نکنید و فقط همین قیمت مرغ که بیش از ۳۰ هزار تومان است را درست کنیید. من به آقای ربیعی می‌گویم از سال ۹۲ آقای روحانی پرونده هسته‌ای را از شورای عالی امنیت ملی گرفت و به وزارت امور خارجه و آقای ظریف داد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از ابتدای پرونده هسته‌ای این موضوع در شورای عالی امنیت ملی بوده است که اتفاقا درست آن هم همین است به دلیل اینکه وزرای مختلف از وزیر کشور تا وزیر دفاع در آن حضور دارند و همه آنها می‌توانند در این موضوعات اظهار نظر کنند، تا اینکه در سال ۹۲ این پرونده از آنها گرفته شده است. آقای ربیعی مگر بحث هسته‌ای مربوط به شورای امنیت ملی نمی‌شوند چرا شما این پرونده را از شورای امنیت ملی گرفتید و به آقای ظریف دادید؟

اگر دولت، فخری‌زاده را مصادره کند، می‌گویم می‌خواستند با وی چه کنند؟

در ادامه، فریدون عباسی خاطرنشان کرد: یک اخطار به عناصر دولت می‌دهم که اگر بخواهند فخری‌زاده را حامی برجام جلوه دهید که اینکار را هم کرده اند و حرف خود را پس نگیرید من وارد عمل می شوم و آن‌وقت من به مطبوعات چیزهایی را خواهم گفت. کسی بنده را مخل امنیت ملی معرفی نکند نکاتی را میدانم در مورد آقای فخری زاده و کارهایی که دست داشتند و می خواست انجام دهند و تهدید می کنم اگر بخواهند این طایفه و قبیله برجامی، این شهید بزرگوار را برای مطامع خود مصادره کنند من اقدام شدیدی خواهم کرد من حاوی اطلاعات هستم و می‌گویم اینها با فخری زاده می خواستند چه کنند‌.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: مصوبه امروز مجلس برای بهبود زندگی مردم است و حربه برجامیان این است که این مصوبه می‌تواند تحریم بیاورد در حالی که عده‌ای سعی میکنند سایه جنگ را به سر کشور بیاورند. ما یک روشی را در این هفت سال رفتیم که منجر به مشکلات برای مردم شد و حالا هم می خواهیم مسیر دیگری برویم.

این خبر در دست تکمیل است . . . 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تحریم ها اصفهان انرژی اتمی آقای ربیعی امنیت ملی فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری

نمایندگان مجلس امروز به ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی امروز_ یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد که موارد کاری آن به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جزء یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 748603

دیگر خبرها

  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند