Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیلی حسنی  روز سه شنبه در بازدید سرزده از شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی لارستان تصریح کرد: یکی از پیش نیازهای اساسی برای تامین سوخت زمستانه مناطق فاقد گاز طبیعی، نام نویسی در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی http://newtejaratasan.niopdc.ir و درج اطلاعات تکمیلی خانوارها بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به ارزیابی ها هم اینک اطلاعات تکمیلی بالای ۹۵ درصد مناطق جنوبی استان از جمله شهرستان لارستان در این سامانه الکترونیکی با موفقیت ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه لارستان گفت: بدون شک تامین سوخت مورد نیاز مردم یکی از اولویت ها و برنامه های جدی مدیریت اجرایی شهرستان است و با تمام توان ، امکانات و ظرفیت های موجود برای تامین این نیاز اساسی روستاییان و مناطق فاقد گاز تلاش خواهیم کرد.

حسنی ادامه داد: توجه ویژه در امر خدمات رسانی به مردم به خصوص تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و روستاییان باید از اولویت‌های مهم متولیان امور به ویژه دستگاه متولی باشد و معاونت های مختلف فرمانداری و بخشداران مربوطه نیز  به طور مستمر بر نحوه انجام فرآیند این کار تا پایان فصل سرما نظارت جدی خواهند داشت.

معاون استاندار فارس همچنین مسایل پدافند غیرعاملی حوزه انرژی و نفت و گاز را به عنوان یکی از ضرورت های مهم تامین امنیت یادآور شد و گفت: افزایش ضریب سطح ایمنی در جایگاه های سوخت و انبارهای نفت و همچنین کاهش ریسک های عملیاتی باید به طور جد مورد توجه متولیان امر و شرکت توزیع فرآورده های نفتی شهرستان باشد.

فرماندار ویژه لارستان همچنین عملکرد وضعیت پارکینگ نفتکش‌ها، انبارها و مخزن های سوخت و ارسال مستقیم و نحوه توزیع فرآورده ها را ارزیابی و بر ضرورت نظارت مستمر بر مخازن و انبارهای سوخت و همچنین سرکشی از مناطق فاقد گاز به طور مستمر و تا پایان فصل سرما تاکید کرد.

فرماندار لارستان گفت: با توجه به پروژه های مهم گازرسانی در سطح مناطق و بخش های مختلف این شهرستان مشکل سوخت و رهایی از مشقت ها و رنج های تامین آن تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

وی بین کرد: از مجموع هشت شهر لارستان شهرهای لار، لطیفی ، خور و بیرم از گاز برخوردارهستند و شهرهای عمادشهر ، جویم ، بنارویه و دهکویه نیز در حال اجرای عملیات گاز رسانی هستند که تا پایان سال جاری پرونده گازرسانی به شهرهای لارستان به اتمام خواهد رسید.

همچنین از مجموع ۱۷۸ روستای شهرستان لارستان نیز ۷۹ روستا بالای ۲۰ خانوار گاز رسانی شده اند و یا در حال گاز رسانی هستند و۹۹ روستا نیز مشمول اجرای عملیات گاز رسانی نیستند.

مدیر شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی لارستان نیز گفت: مشکلی برای تامین سوخت زمستانه مردم مناطق جنوبی فارس و شهرستان لارستان وجود ندارد و تاکنون نیز طی سه مرحله سهمیه های سوخت در کارت عابر بانک سرپرستان خانوار لارستانی شارژ شده است.

مسعود حسینیان تصریح کرد: این سه مرحله شارژ سوخت زمستانه از شهریورماه و همزمان با آغاز نام نویسی الکترونیکی نفت سفید تا آذر ماه امسال بوده است.

وی، سهمیه هر خانوار در این سه مرحله و از شهریور تا آذر ماه امسال همزمان با آغاز نام نویسی الکترونیکی  را ۵۵۰ لیتر عنوان کرد و گفت: به ترتیب در شهریوربرای هر خانوار ۱۱۰،مهرماه ۲۲۰ و همچنین ماه های آبان و آذر نیز ۲۲۰ لیتر نفت سفید تامین شده است.

حسینینان یادآور شد: هر خانوار پس از نام نویسی در سامانه امکان دریافت ۵۵٠ لیتر نفت سفید با قیمت  هر لیتر یک هزار و ۵۰۰ ریال را خواهد داشت.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت نفت گاز رسانی طرح تخصیص سهمیه سوخت لارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت گاز رسانی طرح تخصیص سهمیه سوخت لارستان وزارت نفت گاز رسانی طرح تخصیص سهمیه سوخت لارستان اخبار کنکور فرآورده های نفتی شهرستان لارستان مناطق فاقد گاز سوخت زمستانه فرآورده ها تامین سوخت گاز رسانی نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
سید مرتضی میرزایی مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت:که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالا سرقت باطری توسط این نرم افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
او افزود:ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با رد یابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌ شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت:ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلو گیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم افزار متصل شوند.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است