Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها از تلاش و کوشش شاگردانش رضایت دارد. 

پپ گواردیولا پس از تساوی بدون گل پورتو و منچسترسیتی، مصاحبه کوتاهی با خبرنگار BT Sport داشت. 

به گزارش طرفداری، منچسترسیتی و پورتو با این نتیجه به ترتیب صدرنشین و تیم دوم گروه C شدند و همراه یکدیگر راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا در مصاحبه پس از بازی گفت:

خیلی خوب بود. به تیم خودم بابت صعود به عنوان تیم اول تبریک می گویم. ما برای برنده شدن بازی کردیم و نمایش خیلی خوبی هم داشتیم. ما در یک بازی اروپایی خارج از خانه برابر پورتو حتی یک کرنر به حریف ندادیم و حتی یک شوت در چارچوب ما زده نشد. آن ها در کنار بنفیکا بهترین تیم پرتغال هستند و از قوای جسمانی بالایی برخودارند. امروز ما نتوانستیم گلزنی کنیم ولی در خلق موقعیت خیلی خوب بودیم. تمامی بازیکنان فوق العاده بودند. امروز تلاش کردیم گلزنی کنیم ولی خب، در کل با کلاس بازی کردیم و از خیلی جهات شگفت انگیز ظاهر شدیم. 

فیل فودن؟ عجب بازیکنی است! او پر تلاش و همیشه خلاق است. امروز بسیار خوب بازی کرد و من از عملکردش راضی هستم. 

آیا پورتو به تساوی راضی بود؟ این سوال را باید از سرمربی آن تیم بپرسید. ما برای برنده شدن و صدرنشینی در گروه به اینجا آمدیم. لایق برنده شدن هم بودیم ولی در فوتبال نتیجه پایانی همه چیز را تعیین می کند و لیاقت به تنهایی ملاک درستی نیست. ما به طور مستمر حمله کردیم ولی وقتی حریف 8-9 بازیکن درون محوطه جریمه دارد، کار سخت می شود. حالا صد درصد روی لیگ برتر تمرکز می کنیم. 

همچنین بخوانید:

پورتو 0-0 منچسترسیتی؛ دست در دست هم به سوی یک هشتم 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏