Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی بررسی راهکارها برای تسهیلاتی که تاکنون جذب استان نشده است، خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ،اظهارکرد:سه منبع مهم تسهیلات در استان وجود دارد که به طور کامل جذب نشده اند و این جلسه با دستور کار بررسی راهکارهای جذب این منابع برگزار شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: منبع اشتغال روستاییان که قریب به ۹۰ درصد از اعتبارات آن جذب استان شده و مبلغی در حدود ۳۶ میلیارد تومان از آن باقی مانده که طبق بررسی های انجام شده تا پایان آذر ماه جذب استان خواهد شد .

خادمی  اعتبارات مستقل برای سیل را دیگر منبع مهم تسهیلات در استان یاد کرد و یادآورشد: اعتبارات حوزه سیل استان حدود ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که ۶۸ میلیارد باقیمانده از تخصیص آن، با پیگیری های صورت گرفته تا پنج شنبه هفته آینده جذب استان می شود .

اوخاطرنشان کرد: در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۱۳۶ میلیارد تومان برای نهادهای حمایتی استان مانند کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص داده شد که ۱۲ میلیارد تومان باقی مانده از این مبلغ، به صورت اعتبار شناور در اختیار دستگاه هایی که توان جذب آن را دارند، قرار گرفت .

 خادمی با اشاره به طرح پیشنهادی بنیاد مسکن استان برای اجرا در منطقه زز و ماهرو شهرستان الیگودرز، ادامه داد: زز و ماهرو یکی از محروم ترین نقاط استان لرستان است که این طرح به صورت دقیق و کارشناسی شده، بر مبنای استعدادها و مزیت های آن طراحی شده است .

اوبا بیان اینکه طرح مورد نظر، پروژه های عمرانی و اقتصادی پیش بینی شده در منطقه را با برنامه ریزی اجرایی خواهد نمود، تاکیدکرد: به دنبال تلفیق و هماهنگ کردن برنامه های بنیاد مسکن، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفین هستیم تا یک اقدام ارزشمند در زز و ماهرو انجام شود و با بهره گیری از توان و امکانات منطقه، در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مردم و اجرای موثر پروژه های عمرانی اقدام کنیم .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتبار روستاییان تسهیلات خادمی میلیارد تومان جذب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  گفت: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامد‌های سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روز‌های آینده مشکل آب شرب این روستا‌ها نیز برطرف خواهد شد.

او ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که هم‌چنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

امینی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است