Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجمان ایرانی تیم‌های آاِک آتن و المپیک دونتسک نامزد عنوان بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ضمن معرفی بهترین لژیونرهای هفته گذشته فوتبال آسیا، از کاربرانش خواست تا به بهترین گزینه رای دهند که نام کریم انصاری‌فرد و شهاب زاهدی از ایران در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC ضمن اشاره به حضور 28 دقیقه‌ای انصاری‌فرد مقابل زوریا در لیگ اروپا و ثبت آمار یک گل زده و 6 برتری در نبردها در 73 دقیقه دیدار مقابل آستراس تریپولیس نوشت: کریم انصاری‌فرد این بار با زدن گلی زیبا در دیدار آاِک برابر آستراس تریپولیس، به بیشترین استفاده از موقعیت‌های خود ادامه داد و چهارمین پیروزی متوالی تیم شهر آتن در سوپرلیگ یونان را قطعی کرد.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین درخصوص شهاب زاهدی، به یک گل زده و 5 شوت در چارچوب این بازیکن مقابل اینهولتس اشاره کرد و نوشت: نامزدی مهاجم ایرانی اولیمپیک دونتسک زمان زیادی طول کشید. این بازیکن هرگز به تیم ملی ایران دعوت نشده، اما به همراه بازیکنان شاختار دونتسک و دینامو کیف در صدر جدول آقای گلی لیگ برتر اوکراین قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال آسیا انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی