Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که توافق عادی‌سازی میان سودان و رژیم صهیونیستی در معرض فروپاشی قرار دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم روزنامه القدس العربی به نقل از نیویورک تایمز گزارش داد که توافق عادی سازی میان سودان و رژیم صهیونیستی پس از یک ماه در معرض فروپاشی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش نیویورک تایمز، «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان دوشنبه هفته جاری طی تماسی تلفنی با «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد، در صورتی که کنگره در پایان ماه جاری قانونی برای مصونیت سودان از پیگرد قضایی خانواده‌های قربانیان 11 سپتامبر تصویب نکند، این کشور توافق عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را پیش نخواهد برد.

دولت آینده سودان 25 الی 26 وزیر خواهد داشت/ زمان حذف نام خارطوم از فهرست تروریسم آمریکا

نیویورک تایمز به نقل از منبعی آگاه از مکالمه تلفنی البرهان و پامپئو اعلام کرد، وزیر خارجه آمریکا به البرهان اطمینان داده که طی هفته های آینده قانون مصونیت سودان از دادخواست خانواده های قربانیان تروریسم تصویب می شود.

اما این روزنامه آمریکایی در ادامه تاکید کرد که کنگره در خصوص تصویب این قانون به بن بست رسیده ؛قانونی که مانع پرداخت خسارت قربانیان تروریسم از سوی سودان می شود.

دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا که آخرین روزهای خود را در کاخ سفید می گذراند در حال برنامه ریزی برای برگزاری مراسم رسمی توافق میان سودان و رژیم صهیونیستی در اواخر ماه جاری است.

اکتبر گذشته سودان تحت فشارهای آمریکا از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اسرائیل کشور سودان اخبار آمریکا اسرائیل کشور سودان رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش همشهری‌آنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کد خبر 847120 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد