Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:26:27 GMT

تکمیل ۹۵۰۰ خانه برای خانواده‌های پر معلول

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۱۵۰۰

تکمیل ۹۵۰۰ خانه برای خانواده‌های پر معلول

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه احداث مسکن خانواده‌های پر معلول کشور گفت: تا پایان سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب مرحله اول این طرح تحویل خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر کشور می‌شود.

معاون بنیاد مستضعفان از مشارکت این بنیاد با بهزیستی و انجمن خیرین بنیاد مسکن برای تکمیل پروژه مسکن خانواده‌های پر معلول خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تحویل خانواده‌های واجد شرایط در کشور شده است و تا پایان سال نیز ۳ هزار واحد دیگر تحویل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان برای تکمیل این پروژه را حدود ۳۸۰ میلیارد تومان توصیف کرد و گفت: تکمیل این واحدها در مناطق روستایی حدود ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مناطق شهری نیز این پیشرفت حدود ۷۷ درصد بوده است.

به گفته وی بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا در صورت اعلام بهزیستی، منابع مالی ساخت حدود ۱۵۰۰ خانه برای خانواده‌های پر معلول دیگر را تأمین کند.

کد خبر 5086079 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن منصوری بهزیستی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مسکن محسن فخری زاده ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران محدودیت های کرونایی شورای شهر تذکر به شهردار تهران سازمان تامین اجتماعی وضعیت راهها امداد رسانی وضعیت معابر تصادفات رانندگی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مسروری فر گفت: پیرو تفاهم نامه منعقده و محول شدن وظیفه نظارت و بازرسی بر مراکز تولید، تامین و بسته بندی اقلام مصرفی خانوار به جهادکشاورزی در اولین روز شروع اجرای این طرح، از یک واحد تولیدی آرد بازدید شد.     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد با اشاره به تاکیدات میرمحمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صنایع پاک در شهرستان بیان کرد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از یک واحد تولیدی آرد در میبد هستیم.    وی افزود: گندمکاران استان یزد بخصوص شهرستان میبد در سال زراعی جاری با توجه به طراحی و اجرای سیلو‌های کارخانه آرد دیگر نگرانی بابت تحویل گندم خود نخواهند داشت.      مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در پایان خاطرنشان کرد از ویژگی‌های این کارخانه قابلیت ذخیره سازی ۱۵ هزار تنی، تولید روزانه ۱۵۰تن آرد (پنج نوع آرد) و آزمایشگاه مرجع سلامت غذا و دارو برای کنترل و تولید محصول سالم واستاندارد است.   لازم بذکراست کلیه مراحل صدور مجوز تأسیس، پروانه بهره برداری این واحد تولیدی آرد پرداخت تسهیلات توسط جهادکشاورزی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور