Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:53:23 GMT

کابوس دفاعی رئال؛ پنج نفر تماشا کردند(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۴۲۶

کابوس دفاعی رئال؛ پنج نفر تماشا کردند(عکس)

اشتباه عجیب و غریب مدافعین رئال مادرید روی گل اول شاختار دونتسک در جریان شکست 2-0 رئال در این بازی انتقادات زیادی به دنبال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در اوکراین به مصاف شاختار دونتسک رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد تا روزهای ابری زیدان و شاگردانش ادامه پیدا کند. اما یکی از جنجالی ترین اتفاقات این بازی اشتباه عجیب و غریب مدافعین رئال روی گل اول شاختار بود که با انتقادات تند و شدیدی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دنتینیوی برزیلی در دقیقه 57 بازی دیشب اولین گل بازی را برای شاختار وارد دروازه رئال کرد. ویکتور کووالنکو توپی کم‌ارتفاع را به درون محوطه جریمه رئال پاس داد اما فرلان مندی به شکلی عجیب در دفع توپ ناکام بود.

 

 

 

توپ در محوطه جریمه در حالی به شکلی خطرناک حرکت می‌کرد که کابوس دفاعی رئال ادامه داشت. رافائل واران هم توپ را رها کرد تا دنتینیو وارد محوطه جریمه شده و توپ را از تیبو کورتوا عبور دهد.

 

 

تصاویر منتشر شده از به ثمر رسیدن این گل نشان می‌دهد که خط دفاعی رئال مادرید در جریان ساخته و پرداخته شدن این گل توسط شاختاری‌ها چقدر بد عمل کرده اند. پنج بازیکن رئال از جمله مارتین اودگارد و رودریگو در حالی در یک نقطه زمین جمع شده اند که کاری به جز نگاه کردن به بازیکنان شاختار از آنها برنمی آید.

 

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (17.2MB)

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲