Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:29:16 GMT

کریسمس مبارک! اعتراض به گل حساسی که مردود شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۹۶۰

کریسمس مبارک! اعتراض به گل حساسی که مردود شد

سرمربی بروسیا مونشن گلادباخ پس از پایان بازی با اینتر به سمت داور رفت. او می گوید کریسمس را به دنی ماکیلی تبریک گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مسیر مارکو رز پس از سوت پایان بازی، مستقیما به دایره مرکزی منتهی شد. سرمربی بروسیا مونشن گلادباخ نیاز به صحت داشت. بنابراین در حالی که بازیکنان اینتر با شادی و فریاد مشغول رفتن به سمت رختکن بودند، او در جهت مخالف به سمت داور بازی، دنی ماکیلی حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در میانه میدان با داور به گفتگو پرداخت و به گفته خودش کریسمس را پیشاپیش به وی تبریک گفت.


او مثل همه گلادباخی ها از اتفاقی که در دقیقه 83 بازی دیشب مقابل اینتر افتاد، ناراحت بود. گلادباخ که 3 بر یک از حریف عقب افتاده بود، با ضربه پلیا فاصله را به یک گل کاهش داده بود  و وقتی که دقیقه 83 رسیده بود، این بازیکن سومین گل خود را ینز به ثمر رساند. 

 


اما در حالی که بازیکنان گلادباخ در آغوش یکدیگر بودند، تیم داوری درخواست VAR کرد و پس از مشورت های زیاد، ماکیلی و دستیارانش، بریل امبولو بازیکن مونشن گلادباخ را در منطقه آفساید تشخیص دادند و گل را مردود اعلام کردند. این در حالی بود که به نظر نمی رسید امبولو در مسیر دید هندانوویچ سنگربان اینتر باشد.


این حرفی است که مارکو رز می زند. او می گوید: من معتقدم موقعیت آفساید امبولو به گونه ای نیست که مانع از حرکت دروازه بان شود یا در میدان دید توپ و دروازه باشد. محل ایستادن او فرق دارد با اینکه مثلا شما از روی توپ بپرید و در صحنه گلزنی تأثیر مستقیم داشته باشید. 

 


البته انتقادات او به داوری به این صحنه خلاصه نمی شد و او عقیده داشت در گل دوم اینتر هم روی تورام بازیکن تیمش خطایی صورت گرفته سات. در نهایت اما گلادباخ با شکستی تلخ بازی را ترک کرد در حالیکه اینتر حداقل به اندازه یک 90 دقیقه دیگر در لیگ قهرمانان اروپا فرصت زندگی خواهد داشت. آنها با گل های دارمیان و دو گل لوکاکو و البته با مردود شدن گل پلیا این مسابقه را به سود خود تمام کردند.


کریستوف کرامر بازیکن مشهور گلادباخ در این باره گفت: بدون تردید دروازه بان آنها توپ را می دید و امبولو به هیچ عنوان مسیر دید او را نگرفته بود. به نظر من این یک اشتباه واضح است. چون حتی مهاجم تیم ما هم نمی داند که پلیا قرار است توپ را به کدام سمت شلیک کند بنابراین تاثیری روی آن ندارد. با این حال، ماکیلی داور هلندی، این سوت را برای گلادباخ نزد تا بروسیا همچنان نگران صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان باشد.


او ادامه داد: اگر بازی دیروز با یک برد خانگی به پایان می رسید، صعود به دور حذفی قطعی بود اما حالا هر 4 تیم گروه شانس صعود دارند. اما اگر گلادباخ 8 امتیازی بتواند چهارشنبه آینده در مادرید از رئال امتیاز بگیرد به دور بعدی صعود خواهد کرد. با این حال هر دو مسابقه پایانی این گروه برای 4 تیم حکم مرگ و زندگی را دارد و هیچ تیمی با خیال آسوده به میدان نمی رود. از جمله رئال مادرید که در صورت پیروزی احتمالی شاختار مقابل اینتر، اگر با گلادباخ به تساوی برسد، از دور مسابقات حذف می شود.

 


البته گلادباخ این شانس را دارد تا در صورت تساوی بین اینتر و شاختار، حتی در صورت شکست در برابر رئال نیز به دور یک هشتم نهایی صعود کند. روس در این باره می گوید: همه تیم ها شانس صعود دارند و این کمی نگران کننده است. اما به هر حال ما باید سعی کنیم سرنوشت این گروه را در مادرید و به دست خودمان رقم بزنیم.


کرامر در ادامه صحبت هایش درباره دیدار مقابل اینتر گفت: اگر می خواهید در برابر اینتر پیروز شوید باید عملکردی عالی داشته باشید. ما دیروز بد کار نکردیم اما عالی هم نبودیم.


دیگر سوال خبرنگاران از مارکو روس این بود که در گفتگو با داور در پایان مسابقه چه چیزی به او گفته است؟ او با خنده گفت هیچی، فقط به پیشاپیش کریسمس را به او تبریک گفتم.

 

کریسمس مبارک! اعتراض به گل  حساسی که مردود شد.

مونشن‌گلادباخ اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مونشن گلادباخ اینتر میلان مونشن گلادباخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیداری جذاب توانست پی اس جی را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد و امیدوار به بازی برگشت برسد. تک گل دقیقه 37 نیکولاس فولکروگ کافی بود تا دورتموند یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان نزدیک تر شود.

قهرمان دورتموندی ها در پایان بازی گفت: «یک جو باورنکردنی در ورزشگاه وجود داشت. همیشه اینطور به نظر می رسد که شما از قبل شروع بازی 1-0 جلو هستید. ما امشب دقایق زیادی خوب بودیم و مقاطعی از بازی هم رنج کشیدیم اما واضح است که شما در چنین بازی هایی تحت فشار نیز قرار خواهید گرفت. این فقط بازی رفت بود و بازی برگشت نیز بسیار مهم است. ما متواضع می مانیم ولی حالا در موقعیت خوبی هستیم. در صحنه گل، یک توپ شگفت انگیز از نیکو شلاتربک گرفتم و او من را در موقعیتی قرار داد که نمی توانستم از دستش بدهم.»

فولکروگ همچنین معتقد بود داور در نیمه دوم یک پنالتی روی او اعلام نکرد: «من برای زدن توپ به هوا پریده بودم و بازیکن پی اس جی من را از پشت هل داد. وقتی در هوا هستید، حفظ کنترل بسیار سخت است و هر فشاری می تواند تعادل‌تان را بر هم بزند. او اجازه نداد من ضربه سر را بزنم و این یک پنالتی واضح بود. 

معتقدم داور اشتباه کرد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تصمیمات داوری بسیار تاثیرگذارند. فکرمی کنم داور (آنتونی تیلور) نمی خواست سوت بزند و خودش را در موقعیتی دشوار قرار دهد. او به من گفت صحنه واضح نبود. قطعا نتیجه 2-0 پی اس جی را در شرایط بدی قرار می داد اما در هر صورت باید به بازی برگشت برویم و برای فینال 90 دقیقه دیگر بجنگیم.»

دیگر خبرها

  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است