Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:02:08 GMT

 شهر زاهدان و زابل همچنان در وضعیت قرمز هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۷۱۷

 شهر زاهدان و زابل همچنان در وضعیت قرمز هستند

عباسعلی ارجمندی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز شنبه هفته آینده تصمیم‌گیری جدیدی در ستاد استانی و ملی در خصوص ادامه محدودیت‌ها انجام خواهد شد.
وی افزود: تا این لحظه تصمیم بر این است که محدودیت‌ها در سیستان‌وبلوچستان تا هفته بعد ادامه داشته باشد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: نگاه ما این است که محدودیت‌های هوشمند در حوزه شهرهای قرمز این استان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی خاطرنشان کرد: محدودیت ترددها از ۹ شب تا چهار صبح، تعطیلی آرمستان‌ها و تالارها در هفته بعد در سیستان‌وبلوچستان قطعی خواهد بود.
ارجمندی افزود: در خصوص تعطیل بودن یا نبودن اصناف سیستان‌وبلوچستان نیز قرار به تصمیم‌گیری‌های است که مراتب اطلاع‌رسانی می‌شودـ

وی تصریح کرد: کاهش قطعی ترددها را در بین شهرها و استان‌ها در طول اجرای ۲ هفته محدودیت‌های هوشمند شاهد هستیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی براساس دستورالعمل وضعیت‌های هشدار قرمز، زرد و نارنجی و عملکرد یک سومی و دوسومی آنان در محیط کار نظارت شده است، گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در ادارات و سازمان‌های استان حدود ۸۰ درصد، داروخانه‌ها ۷۳ درصد، بیمارستان‌ها بیش‌از ۸۱ درصد و رستوران‌ها ۷۲ درصد برآورد شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور سیستان وبلوچستان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف اند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان ها انجام شود رایگان نیست تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هفت پله قرمز بورس
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود