Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محمدمرادیان گفت: همه هنرمندان برای عضویت در طرح صندوق اعتباری هنرمندان و بهره‌‌مندی از شرایط و مزایای این صندوق دعوت شده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

عباس محمدمرادیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار داشت: بسیاری از هنرمندان بیجاری سال‌ها در یک رشته تجربه و سابقه کار دارند ولی از مزایای بیمه تامین اجتماعی، تکمیلی و عمر بی نصیب بوده حتی از خدمات صندوق اعتباری هنرمندان هم استفاده نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با تسهیل شرایط عضویت در صندوق اعتباری هنرمندان و دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار از هنرمندان خوش آوازه دیار گروس، در حال حاضر ۹۵ نفر از این قشر فرهنگی و هنرمند در صندوق اعتباری هنرمندان عضویت دارند و ۳۵ نفر هم بیمه تامین اجتماعی شده و از خدمات آن بهره‌مند هستند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با اشاره به اینکه تعداد زیادی از هنرمندان به علت درآمد کم، از هر نوع بیمه حمایتی و تکمیلی بی بهره بودند، تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که این افراد داشتند، بی اطلاعی از خدمات حمایتی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرها و مراحل سخت ثبت نام در صندوق بود که با تسهیل در عضوگیری این مشکل کاهش یافته است.

 

محمدمرادیان یادآور شد: این نهاد فرهنگی با دعوت چهره به چهره و تلفنی، موفق شد هنرمندانی که سال‌ها در این دیار هنر پرور لحظات شادی را برای مردم خلق کردند و این روزها به علت شرایط ویژه کرونایی خانه نشین شده و منبع درآمدی ندارد، در صندوق اعتباری هنرمندان عضو کرده تا از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند.

 

وی اضافه کرد: از ۹۵ هنرمند عضو صندوق،  ۴۵ نفر از ابتدای امسال عضو شدند که ۲۵ نفر آنها در حال حاضر دارای بیمه تامین اجتماعی بوده و از حمایت های صندوق هنرمندان که ویژه ایام کرونایی است نیز استفاده خواهند کرد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار ادامه داد: هشت نفر از هنرمندان میانسال بیجاری که دوران جوانی خود را صرف زنده نگهداشتن هنرهای قدیمی و سنتی دیار گروس کردند نیز با عضویت در این صندوق و تسهیل در شرایط آن، از مزایای مستمری بهره مند شدند.

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق هنر بیمه خبرنگاران شهرستان بیجار ارشاد اسلامی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار صندوق اعتباری هنرمندان بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود