Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@07:20:36 GMT

پیش بینی دولت از درآمد مالیاتی سال آینده +جدول

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۳۶۴

پیش بینی دولت از درآمد مالیاتی سال آینده +جدول

خبرگزاری تسنیم: براساس جدول ۵ لایحه بودجه، مربوط به درآمد‌ها، واگذاری دارایی‌های سرمای‌های و واگذاری دارایی مالی بر حسب قسمت، بخش، بند، و اجزا در بودجه سال ۱۴۰۰، مجموع درآمد‌های مالیاتی کل کشور در بودجه سال آینده ۲,۵۱۵,۲۲۸,۱۳۵ (میلیون ریال) در نظر گرفته شده است که از این مقدار ۵۹۱,۸۹۵,۳۰۹ (میلیون ریال) آن شامل مالیات اشخاص حقوقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بخشی از مالیات اشخاص حقوقی شامل ۷۲,۱۲۸,۳۰۶ (میلیون ریال) مالیات علی الحساب اشخاص حقوقی دولتی (وصول ماهانه یک دوازدهم رقم)، ۴۰,۸۷۱,۶۹۴ (میلیون ریال) مالیات عملکرد شرکت‌های دولتی و ۱۵,۱۵۱,۵۱۵ (میلیون ریال) مالیات بنگاه‌های اقتصادی، نهاد‌ها و بنیاد‌های انقلاب اسلامی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: درآمد مالیاتی بودجه 1400 میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است