Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران دفتر مرکزی و رؤسای دفاتر استانی این شورا به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، ضمن تسلیت و محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی بی شک یکی از سرمایه های ارزشمند و گرانبهای خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فخری زاده دانشمند و شخصیت کم نظیری بود که توسط شقی ترین انسان نماهای مزدور و دشمنان کینه توز ایران و ایرانی مقتدر به شهادت رسید و دست پلید و کثیف رژیم کودک کش، غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی نیز در این جنایت مشهود است.

لطفی تاکید کرد: امیدواریم به توفیق الهی و با رعایت همه ملاحظاتی که قطعاً در دستور کار مسئولین نظام مقدس دینی است، در مقام عمل و به زودی شاهد انتقام سخت از عاملان و آمران این جنایت بزرگ و ددمنشانه باشیم.

وی با اشاره به ترور و به شهادت رساندن شخصیت هایی همچون آیت الله دکتر بهشتی و سردار سلیمانی و سایر شخصیت های بزرگ، مقامات و دانشمندان ایرانی در طول چهل سال گذشته اضافه کرد: توانمندی ها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون ثابت کرده است که هر چند از دست دادن این شخصیت های بزرگ بسیار سخت و تلخ است، اما خللی در عزم و اراده ملت ایران و اقتدار و بالندگی نظام بوجود نمی آورد چرا که این نظام مقدس، یک نظام متکی به اشخاص نیست، همانگونه که پس از شهادت آیت الله دکتر بهشتی (رحمت الله علیه)، با قدرت به راه خود ادامه داد و هیچ کس باور نمی کرد، پس از 40 سال شاهد این همه اقتدار و بالندگی و تأثیرگذاری در عرصه های بین المللی باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: همانطور که در پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بر آن تاکید شد، انشاالله با استعانت از خداوند قادر متعال، به زودی از عاملان و آمران این جنایت به خصوص
دولت های تروریست و تروریست پرور، انتقام سختی خواهیم گرفت تا درس عبرتی برای جنایتکاران و همچنین موجب بازدارندگی در تکرار اینگونه جنایات باشد و از سویی با شهادت این دانشمند عزیز هسته ای راه این شهید و سایر شهیدان انقلاب اسلامی با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رژیم صهیونیستی شهادت هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت کشور کنیا اعلام کرد که جستجوی تیم‌های امدادونجات برای یافتن دست کم ۹۱ تن از مفقودشدگان سیل مرگبار اخیر در این کشور، همچنان ادامه دارد.

وزارت کشور کنیا دیروز در گزارش وضعیت از افزایش دست کم ۴۶ نفر به شمار قربانیان سیل ویرانگر این کشور خبر داد. براساس داده‌های دولتی، تاکنون دست کم ۱۶۹ نفر در سراسر کنیا جان خود را از دست داده و بیش از ۱۸۵ هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند.

سیل مرگبار در کنیا در حالی رخ داده است که در پی بارندگی شدید در تانزانیا و بروندی، ده‌ها نفر جان باخته و صدها هزار نفر نیز آواره شده‌اند. دانشمندان می‌گویند که تغییرات اقلیمی دلیل این بلایای طبیعی شدید و نسبتاً خارج از کنترل است.

پارسال در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کنیا ناشی از پدیده «ال‌نینو»، دست کم ۱۲۰ نفر کشته شدند. این بارش‌ها پس از دهه‌ها خشکسالی که بخش‌های گسترده‌ای از شرق آفریقا را درنوردیده بود، روی داده است.

کد خبر 6093208

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • خلیج فارس تا ابدخلیج فارس خواهد بود/یکی ازمهم‌ترین حوزه‌های تمدنی
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی