Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کامران باقری لنکرانی رئیس نهمین همایش بین المللی سلامت زنان گفت: محورهای این  وبینار شامل تغذیه و سلامت زنان، کووید ۱۹ و سلامت زنان، سیاست گذاری‌های سلامت در راستای ارتقای سلامت زنان، پیشگیری از بیماری‌های اسکلتی – عضلانی در زنان و ورزش و سلامت زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او، بیان کرد:در همایش سلامت زنان در سال‌های گذشته، موضوعات مختلفی مورد بحث بود، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹، بخش مهمی از این وبینار به آثار کووید ۱۹ بر سلامت بانوان و در بخش دیگری به موضوع بیماری‌های اسکلت عضلانی زنان می‌پردازد.   باقری لنکرانی، تصریح کرد: وبینار بین المللی سلامت زنان به صورت زنده از اینستاگرام فارمانیوز تی وی به آدرس www.instagram.com/pharmanewss و از برنامه آپارات به آدرس www.aparat.com/pharmanewstv پخش می شود.   رئیس نهمین همایش بین المللی سلامت زنان، ادامه داد: علاقمندان و شرکت‌ها برای شرکت در این وبینار می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۹۷۱۳۰ تماس حاصل کنند و برای اطلاع از برنامه‌ها و جزئیات همایش به نشانی http://whc۲۰۲۰.sums.ac.ir/fa مراجعه کنند.   نهمین همایش بین المللی سلامت زنان با مشارکت موسسه تحقیقات سیاست گذاری سلامت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پژوهشکده سلامت، سمینار سلامت زنان و با همکاری موسسه آلند برگزار می‌شود.   انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی فضای مجازی شهر شیراز بین المللی سلامت زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امین لچینانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر دراین همایش با اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی فشارخون و دیابت برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح، در شهر فریدونشهر ۳۶۹ نفر مبتلا به فشار خون بالا و ۱۲۷ نفر نیز مبتلا به دیابت شناسایی شدند.
شهرستان فریدونشهر دارای ۳۵۰ خیر سلامت است.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران