Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین پیامی نوشت: معلولان، مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند که چنانچه به حکمت برخی از توانشان کاسته شده، به رحمت درهای بی شمار دیگری به توانمندی شان گشوده شده است.

در این پیام آمده است: تاکنون بسیاری از معلولان کشور عزیزمان و در اقصی نقاط گیتی، باور ارزشمند "خواستن، توانستن است" را به منصه ظهور رسانده اند، منتها برای نیل به اهداف متعالی لازم است در اجتماع حضور یافته، در امر تحصیل و اشتغال تلاش نموده و به زندگی، رنگ ایستادگی و مقاومت بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بندپی افزود: مسئولان و متولیان این جامعه شایسته موظفند با جدیت مطالبات و نیازمندی های آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید، در این میان دولت تدبیر و امید قدم های زیادی برای ارتقا وضعیت معلولان برداشته که تصویب لایحه حقوق معلولین و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی جهت تسهیل در بهره‌مندی خدمات اجتماعی، رفاهی و دولتی این عزیزان قابل توجه است.

استاندار تهران اضافه کرد: ضمن اینکه اجرای عدالت و برابری حقوق اجتماعی و همچنین تکریم عزت نفس عزیزان معلول مشابه افراد سالم ضرورتی مهم است،   به علاوه با توجه به اینکه تهران بزرگ به عنوان ام القرای جهان اسلام می باشد رویکرد ما بر ایجاد شهر بدون مانع و قابل دسترسی برای آحاد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت است.

بندپی در پایان پیام خود آورده است: اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک آن به همه معلولان و خانواده‌های محترم و صبور آنان از دستگاه‌های اجرایی می خواهم، توجه ویژه به مبلمان شهری مطلوب، مناسب‌سازی محیط برای این عزیزان و رفع مشکلات مختلف آنان را در دستور کار داشته باشند. برای تک تک این عزیزان و دست اندر کاران خدمت رسانی به این جامعه پر افتخار آرزوی توفیق، عزت و سربلندی دارم.

به گزارش ایرنا، سوم دسامبر مصادف با ۱۲ آذر از سال ۱۹۹۲ و از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی معلولین اعلام شده است.

برچسب‌ها انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است

محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن از یک دستگاه آمبولانس در شیراز برای تولید محتوای سرگرم‌کننده استفاده شده بود گفت: فیلمی که در ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی وایرال شده، در حقیقت مربوط به یک ماه پیش است و همکاران در حال بررسی هستند که آیا این اقدام با هماهنگی یا بدون هماهنگی صورت گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس فارس در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که استفاده شخصی از اموال دولتی آن هم توسط یک بلاگر و در چنین سطحی چه با هماهنگی و چه بدون هماهنگی آیا تخلف نیست، گفت: طبق قانون هر گونه استفاده رسانه‌ای از اموال دولتی منوط به اخذ مجوز حراست، روابط عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و استفاده از آمبولانس در هر رسانه‌ای نیازمند هماهنگی با مراجع مربوطه است.

وی در توضیح خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آمبولانس مرکز اورژانس در چارچوب کارکرد رسانه‌ای استفاده نشده بلکه توسط یک بلاگر و برای تبلیغات خیابانی مورد سو استفاده قرار گرفته است، گفت: به هر حال فعالیت یک بلاگر هم اگر در فضای رسمی و قانونی انجام شود در چارچوب رسانه تعریف می‌شود اما به محض محرز شدن تخلفات، موضوع در قالب استفاده غیرمناسب از اموال دولتی توسط مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6097441

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران
  • اجازه نخواهیم داد در پی ایجاد فرهنگسرا درختی در پارک لاله قطع شود
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم