Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:04:28 GMT

MBA آنلاین، تجربه ای نو در سایه کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۵۷۷۸

MBA آنلاین، تجربه ای نو در سایه کرونا

اسفندماه ۹۸ رسانه ها با شیوع کرونا پر شد از کلماتی مانند پروتکل های بهداشتی، ماسک زدن، لغو دوره های حضوری، رعایت فاصله های اجتماعی، تعداد فوتی ها و مبتلایان این ویروس منحوس، اما با گذشت یکسال کسب وکارها و افراد متوجه شدن گویا قرار نیست به این زودی ها این تهدید ویروس کرونا از بین برود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، شیوع کرونا و تحولات و شرایطی که بر زندگی انسان‌ها تحمیل کرده، در کنار بسیاری از تهدیدهای که برای کسب وکارها ایجاد کرد، فرصتی را دست داده تا افراد با مقوله مهارت‌های نوین و نوپا از تحول دیجیتال بیشتر آشنا شوند و به یادگیری آنها احساس نیاز پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز به فروش اینترنتی، بازاریابی دیجیتال، کلاس های آنلاین و مجازی سرعت نفوذ مهارتهای دیجیتال را چندین برابر کرد.

لذا بسیاری از کارشناسان و مدیران به شدت به آموزش های حرفه ای مانند دوره های کوتاه مدت و یکساله MBA,DBA در گرایش های مانند کسب وکارهای دیجیتال، تحول دیجیتال، تحلیل کسب و کار و ... علاقه مند شدن.

از یک طرف تعطیلی های کسب وکار و دورکاری های ایجاد شده این فرصت را برای افراد ایجاد می کرد تا در این شرایط دشوار با شرکت در دوره های آموزشی و مهارت محور این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

اما یک چالش جدی تر نحوه یادگیری و شرکت در این کلاس ها بود که با ممنوعیت ها و شیوع ویروس امکان شرکت در دوره های حضوری را بسیار سخت و در مراحلی غیرممکن می کرد.

MBA,DBA مجازی نیز که به صورت آفلاین از قبل ضبط شده و به صورت سیستم های مجازی و الکترونیکی ارائه شده، نیز نمی توانست کیفیت های لازم یادگیری را داشته باشد، علی رقم اینکه بسیاری از این دوره ها در استدیوهای حرفه ای و با تدوین های بسیار شکیل ارائه می گردد اما به علت عدم ایجاد تعامل بین استاد و دانش پذیران با اقبال زیادی مواجه نمی شود.

آمار علاقه مندان به شرکت در دوره های حضوری خود مهر تاییدی بر این ادعا می باشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای از بین بردن این مشکل اقدام به آنلاین کردن کلاس های خود با آخرین ابزارهای جدید نموده است.

در MBA,DBA آنلاین کلیه کلاس ها به صورت زنده و لایو برگزار شده و با تعامل استاد با دانش پذیر به صورت پرسش و پاسخ، ایجاد گروه های از دانش پذیران و برگزاری کارگاههای آنلاین توانسته کاملا این خلا را جبران کند. و با دادن تضمین های کافی که با پایان شرایط این بیماری ادامه کلاس ها می تواند به صورت ترکیبی حضوری و آنلاین برگزار گردد.

برای بسیاری از دانش پذیران بالخصوص برای مدیران خارج از تهران با استقبال مواجه شده است.در حال حاضر دوره های MBA یکساله کسب و کارهای دیجیتال، MBA بازاریابی دیجیتال، MBA ریتیل و فروشگاه داری و مد و پوشاک،DBA یکساله مدیریت استراتژیک،DBA یکساله تحول دیجیتال،DBA یکساله مدیریت منابع انسانی، DBA یکساله مدیریت پروژه در دانشگاه تهران در حال ارائه می باشد.

افراد علاقه مند می توانند جهت مشاهده کلیه گرایش ها و شرایط ثبت نام به وب سایت www.postmba.org مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۸۸۲۲۰۵۳۷ – ۰۹۰۲۷۰۱۷۰۰۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوره های MBA DBA کسب و کار دیجیتال دانشکده مدیریت دانشگاه تهران DBA یکساله دوره ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، انسیه خزعلی در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد، افزود: این دوره برای بیدار سازی والدین نسبت به خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.   او با بیان اینکه باید به پرورش توجه شود و ما تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم، از شرکت کنندگان خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.   این مسئول تاکید کرد: در این قرارگاه‌ها راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه دهید تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه دهید که ما پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.   خزعلی افزود: بعد از شش ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.   معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن برای دنیا و به خصوص جهان اسلام، تصریح کرد: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی است و برای مقابله با آن، رییس جمهور، جنبش تهعد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.  

دیگر خبرها

  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است