Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید عباس صالحی عصر چهارشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه تاثیری که فرهنگ، هنر و رسانه و حوزه‌های تحت پوشش آن بر این وزارتخانه و در هنجارسازی‌ها و رفتارسازی‌ها و گونه‌های از این قبیل دارد، ابراز امیدواری کرد تا این دو وزارتخانه در کنار هم قرار گرفته و از فضای همکاری و توسعه آن به فضای همگرایی رفته و با نوعی فعالیت میان‌بخشی به عنوان سازمان با اخلاق و متحد در کنار هم قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: باید بتوانیم این تفاهم‌نامه را تا پایان دولت به برنامه اقدام تبدیل کنیم تا بتواند مبنای همکاری‌های آینده دو وزارتخانه باشد و این دو به عنوان دو بال در کنار هم همچنان به همکاری خود ادامه دهند.
وی یادآور شد : در تفاهم‌نامه ابعاد متنوعی دیده شده است، همچنین به نظر می‌آید پاره‌ای از اقدامات می‌تواند تا پایان دولت مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و همکاری‌های مشترک به عنوان برنامه اقدام و عمل در فضای کار قرار گرفته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این تفاهم‌نامه در بخش‌های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه چند محور مورد اهمیت است، خاطرنشان کرد: ابتدا حوزه کتاب و کتابخوانی است که معاونت فرهنگی این وزارتخانه از قبل هم با وزارت آموزش و پرورش از دوره حضور بنده در این معاونت همکاری داشته است.
وی افزود: جامعه باشگاه کتابخوانی با ۳۰هزار کودک و نوجوان در قالب ۲۳هزار گروه باشگاهی حضور دارند که با یک برنامه درست به اعتبار فضای‌های اتصالی که با این باشگاه داشته و دارد می‌توان فرصت وسیعی را در اختیار و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان قرار داد چراکه این فضا ظرفیت‌های وسیعی ایجاد می‌کند تا بتوانیم در خصوص تربیت هنری و زیرشاخه‌های آن همکاری‌های لازم را داشته باشیم.
ادامه دارد.....

برچسب‌ها سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان