Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: مدیران نباید از پست دادن به جوانان بترسند زیرا جوانان با قرار گرفتن در کنار مدیران باتجربه، کارهای خیلی خوبی می‌توانند انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به آموزش جوانان کمتر از 38 سال دستگاه‌های اجرایی طی 2 مرحله جهت قرارگیری در پست‌های مدیریتی، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به انتصاب این جوانان در پست‌های مدیریتی، گزارش ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتصاب مرحله دوم نیز تا پایان آذرماه باید به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: مدیری که جوانان را به پست‌های مدیریتی منصوب نکند، تمرد کرده و باید برخورد شود و از رسانه‌ها هم می‌خواهم که این مورد را از ما مطالبه کنند.

حقیقی با بیان اینکه 2 هدف از آموزش و انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی داشتیم، تصریح کرد: اول اینکه به جوانان بگوییم که آن‌ها را باور داریم و دوم اینکه بگوییم برای آینده نظام که تربیت مدیران جوان است، تلاش می‌کنیم و همین یک مورد اگر به خوبی سامان داده شود، کار بسیار بزرگی انجام شده است.

وی افزود: در هفته اول دی‌ماه، جلسه‌ای با تمام جوانانی که در این 2 مرحله تحت آموزش قرار گرفتند چه آن‌هایی که منصوب شده و چه منصوب نشده‌اند، برگزار می‌کنم.

استاندار زنجان گفت: انتظار از مدیران این است که در ارتباط با جوانان نه به صورت وظیفه‌محور بلکه به صورت پروژه‌محور، گزارش داده و عناوینی در دستور کار قرار دهند که خروجی داشته و برای جوانان، قابل لمس و حس باشد.

وی جوانان را بزرگترین فرصت و ثروت برای جامعه خواند و اظهار داشت: انتظار جوانان از جلسات این است که نسبت به این ثروت و فرصت چه اقداماتی انجام شده است.

استاندار زنجان با اشاره به محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این محورها باید به 7 پروژه عملیاتی تبدیل شده و وظایف هر یک از دستگاه‌ها برای عملیاتی کردن این محورها مشخص شود.

وی افزود: برای این کار از نظرات و دیدگاه‌های مدیران و صاحبنظران استفاده کنید تا بتوانیم در پایان سال نیز گزارش آن را ارائه دهیم.

حقیقی اظهار داشت: در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در بین جوانان از مدیران واحدهای تولیدی برای ارائه گزارش تولید و جذب نیرو، بانک‌ها برای ارائه گزارش تسهیلات حوزه جوانان و افزایش 44 درصدی این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، راه و شهرسازی برای ارائه گزارش افزایش واحدهای مسکن ملی از 3400 به 18700 واحد و همچنین سایر مدیران دعوت کنید تا با آگاهی از این گزارشات، اعتماد و امید جوانان افزایش یابد.

وی ابراز کرد: بزرگترین کار ما در ارتباط با جوانان این است که اقدامات ابتکاری و عملیاتی انجام دهیم تا هم ماندگار باشد و هم سبب اعتمادآفرینی و افزایش امید در آن‌ها شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پست های مدیریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال