Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ارائه خدمات فراگیر و متمرکز به شهروندان با تحقق شهرداری الکترونیک میسر می‌شود اظهار داشت: ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان بر بستر سامانه‌های الکترونیکی در شرایط بحرانی موجود ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ اهمیت دوچندان یافته است.

وی افزود: امروز خدمات گوناگون شهرداری از طریق سامانه‌های الکترونیکی قابل دریافت است که می‌توان به سامانه جامع شهرسازی شامل ۳ زیر سامانه مالکان، سامانه مهندسین ناظر و سامانه مختص کاربران شاغل در شهرداری اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قدس بیان داشت: سامانه مالکان خدماتی همچون امکان ثبت درخواست گواهی، پایان کار، اضافه اشکوب و…، مشاهده و پیگیری مراحل مختلف پرونده، مشاهده دستور نقشه پروانه و گواهی‌ها، مشاهده و پرداخت کلیه فیش‌های درآمدی و ارسال پیامک بعد از اتمام هر مرحله به مالکان را فراهم آورده است.

مختاری ادامه داد: سامانه مهندسین ناظر نیز بستری برای ارتباط آنلاین شهرداری قدس و سازمان نظام مهندسی از طریق وب سرویس به منظور ارسال و دریافت دستور نقشه به صورت برخط و ثبت آنلاین گزارشات مهندس ناظر در سیستم شهرسازی می‌باشد.

وی در خصوص سامانه مختص کاربران شاغل در شهرداری نیز توضیح داد: این سامانه خدماتی مانند مشاهده کلیه اطلاعات پرونده‌ها توسط کارشناس بازدید، امکان انجام تمام مراحل تشکیل پرونده به صورت برخط، امکان نمایش پیش نویس پروانه‌ها و گواهی‌ها و امکان تأیید پرونده‌ها توسط مدیران شهری به صورت برخط را ارائه می‌کند.

شهردار قدس در ادامه به سامانه‌های اداره ارتباطات شهرداری اشاره نمود و بیان داشت: سامانه پیامکی با شماره ۳۰۰۰۸۱۱۳۷ برای دریافت انتقادات و پیشنهادات و سامانه ۱۳۷ به منظور تسریع در امر خدمات رسانی و انجام کلیه امور مرتبط با شهر پاسخگوی شهروندان گرامی می‌باشد.

مختاری خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، شهرداری قدس از طریق شبکه‌های اجتماعی پذیرای کلیه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می‌باشد. همچنین شهروندان عزیز می‌توانند از طریق لینک‌های تعریف شده در صفحه اصلی پورتال شهرداری قدس نظرات، انتقادات و درخواست‌های خود را ثبت و به خدمتگزاران خود در مدیریت شهری انتقال نمایند. لازم به ذکر است که کلیه موارد یادشده از طریق دستگاه‌های تبلت و تلفن همراه نیز قابل انجام است.

کد خبر 5086674

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود مختاری شهرداری قدس دولت الکترونیک ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش باران آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر بارش برف گرگان شهرستان کرج قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز