Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@01:05:10 GMT

آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی(ره) برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۸۱۹۳

آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی(ره) برطرف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان برطرف شدن آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی (ره) گفت: شرایط عبور و مرور در این شهر از توابع شهرستان ماهشهر تقریبا به روال عادی بازگشته است.

فاضل عبیات روز چهارشنبه در چهارمین روز از حضور خود در شهر بندرامام خمینی(ره) به منظور مدیریت بحران آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در هفته جاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آب جمع شده در معابر و خیابان‌های این شهر به شکل قابل توجهی تخلیه و آبگرفتگی فروکش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: هم اکنون تنها منطقه بلوکی‌ها از مناطق قدیمی شهر بندر امام خمینی(ره) دچار آبگرفتگی است که با هماهنگی بین بخشی صورت گرفته این مشکل نیز در ساعات آینده رفع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اضافه‌کرد: با پایین آمدن آب، زمینه استقرار مجدد اهالی در منازل خود که دچار آب‌گرفتگی شده بودند نیز فراهم شده است.

عبیات با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی دستگاه‌های متولی به مردم که منازل آنها دچار آب‌گرفتگی شده بود ادامه دارد بیان‌ کرد:همه امکانات و ظرفیت‌های موجود شهرستان ماهشهر برای بهبود شرایط فعلی و استقرار مجدد مردم در منازل خود به کار گرفته شده است.

وی گفت: همانگونه که از ابتدای این بحران به همراه مسوولان و دستگاه‌های مربوطه در کنار مردم بندر امام بودیم تلاش می‌شود تا از بروز مجدد چنین بحران‌هایی در این منطقه جلوگیری شود.

عبیات، با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی لازم برای جلوگیری از تکرار این شرایط در دستور کار قرار گرفته ادامه داد: در این رابطه بررسی کارشناسی دقیقی آغاز شده است تا از این طریق زمینه رضایت شهروندان بندر امام خمینی(ره) فراهم شود.

وی به دیدار چهره به‌چهره خود در روزهای اخیر با مردم بندر امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: شهروندان در خصوص کیفیت ارایه خدمات شهری از سوی دستگاه‌های متولی مواردی را مطرح کرده‌اند که برخی آنها در دستور کار آنها قرار گرفته است.

در پی بارش شدید باران در هفته جاری بیشتر مناطق اهواز، ماهشهر، بندر امام، آبادان، رامشیر، شوشتر، رامهرمز و امیدیه دچار آبگرفتگی شد و زندگی عادی مردم را مختل کرد.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان تیم‌های ارزیاب این جمعیت در حال ارزیابی آسیب‌های وارده آبگرفتگی در اهواز، رامشیر، ماهشهر، بندر امام و رامهرمز هستند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بندر امام خمینی ره شهر بندر دچار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش