Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@10:06:49 GMT

دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۷۵۶

دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین

بیلد مدعی شد علت غیبت ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند مقابل لاتزیو مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ ران است و او چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ارلینگ هالند یکی از درخشان ترین استعدادهای حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید و عملکرد خیره کننده او در ترکیب دورتموند تعریف و تمجیدهای زیادی را به همراه داشته تا جایی که اکنون بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا برای جذب این ستاره نروژی برنامه‌ریزی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند که در نیمه دوم فصل گذشته گل های زیادی برای دورتموند به ثمر رساند، روند رو به پیشرفت خود را در فصل جاری نیز ادامه داده و تا به اینجا در 14 مسابقه موفق به ثبت 17 گل برای تیم لوسین فاوره شده است.

در حالی که به نظر می رسید که مهاجم نروژی در بازی امروز لیگ قهرمانان اروپای دورتموند مقابل لاتزیو از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد اما دقایقی پیش مشخص شد که او حتی از لیست زنبورها برای بازی امشب که حکم جدال صدرنشینی را دارد، خط خورده است.

در همین رابطه لحظاتی پیش بیلد آلمان مدعی شد که مصدومیت ارلینگ هالند از ناحیه همسترینگ ران پای راست بوده و جدی تر از حد تصور است تا جایی که احتمالاً این بازیکن چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود به نوعی دیگر در سال 2020 شاهد حضور او در زمین مسابقه بود. ‌

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارلینگ هالند فوتبال دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

طرفداری | کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روزها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس