Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل مفردبوشهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطالبات این شرکت در حال حاضر از نیروگاه شهید رجایی قزوین ۶۵۰ میلیارد ریال، صنایع ۳۵۰ میلیارد و مشترکان خانگی و تجاری نیز ۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: هرچند این روزها تمامی مشترکان ما با چالش جدی بیماری کووید ۱۹ درگیر هستند اما انتظار داریم با توجه به ارسال پیامک‌های این شرکت، درصدد بازگرداندن مطالبات خود به ما باشند چرا که بودجه اختصاصی سالانه این شرکت براساس میزان جذب مطالبات تعیین می‌شود و این عامل موثری در جهت عملیات گازرسانی به مناطق مختلف استان و همچنین ارایه خدمات هرچه بهتر به مشترکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه در حوزه واحدهای تولیدی، به خصوص صنایع عمده انتظار داریم به موقع مطالباتشان را واریز کنند، تصریح کرد: عمده مطالبات ما در این بخش مربوط به شرکت آبگینه با ۸۰ میلیارد ریال بدهی که از گذشته‌های دور باقیمانده و هنوز نیز درگیر مشکل دعاوی کیفری با آن هستیم و شرکت برلیان با ۱۴ میلیارد ریال که از قدیم همچنان باقیمانده است.

بوشهری اضافه کرد: علی‌رغم تمامی این حجم از مطالبات جمع آوری شده، با تعاملات صورت گرفته هیچگونه قطعی گاز در استان نداریم اما انتظار تعامل ۲ طرفه با مشترکان، به ‌خصوص با حوزه صنایع را داریم تا ما نیز در این حوزه دچار مشکل نشویم.

تمامی شهرک‌های صنعتی استان قزوین به شبکه گاز سراسری متصل هستند

این مسوول با اشاره به اینکه تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به شبکه گاز متصل هستند، اظهار داشت: تنها مشکل موجود در این حوزه مربوط به پارک صنعتی لیا بود که از سال ۸۹ و به علت مشکلی که واحدهای تولیدی با شرکت شهرک‌های صنعتی داشتند به تاخیر افتاده بود که با رفع این مساله، طی سه هفته گذشته این منطقه نیز به شبکه گاز طبیعی متصل شد.

صنایع که از سوخت مایع استفاده می‌کنند مشمول رایانه هستند

بوشهری با بیان اینکه صنایع استفاده کننده از سوخت مایع مشمول رایانه دولت هستند، گفت: دولت از محل بند ق به صنایعی که مشمول این مساله می‌شوند یارانه پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: دولت در واقع به صنایعی که از سال‌های گذشته سوخت مصرفی آنها مایع بوده و الان هم مشمول گازرسانی می‌شوند، می‌توانند در این برنامه قرار گیرند و از طرفی دیگر نیز بهره‌مند از یارانه مربوط به بند ق باشند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خاطرنشان کرد: تعهد امسال این شرکت در حوزه گازرسانی به ۱۲۰ واحد در استان بوده که تاکنون عملیات گازرسانی به ۱۱۰ واحد انجام شده و با برطرف شدن مشکل مابقی صنایعی که مربوط به معارض بودن آنها و یا مسایل داخلی است، این شرکت‌ها در اسرع وقت به گاز طبیعی متصل خواهند شد.

استان قزوین داری ۲۸ شهر و ۸۴۱ روستا است و در حال حاضر نیز ۱۰۰ درصد از خانوارهای شهری و ۸۸ درصد از خانوارهای روستایی آن از گاز طبیعی برخوردارند.

برچسب‌ها ایرنا شرکت گاز استان قزوین استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا شرکت گاز استان قزوین استان قزوین ایرنا شرکت گاز استان قزوین استان قزوین اخبار کنکور میلیارد ریال استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد