Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: در شهرستان فهرج خیران در حوزه اهدای کمک مؤمنانه، ساخت و ساز مسکن محرومان و آبرسانی پیشتاز هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فهرج، در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان کرمان آیین اهدای 25 جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت شهرستان فهرج صبح امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در مرحله سوم کمک مومنانه رویکرد ما تغییر کرده و علاوه بر توزیع بسته‌‌های معیشتی، در حوزه اشتغال، ازدواج آسان، تامین جهیزیه برای زوج‌‌های نیازمند و آزادسازی زندانیان نیز ورود کرده‌‌ایم.

وی با بیان اینکه توزیع این کمک‌‌ها در استان ادامه دارد افزود: تا زمانی که درگیر ویروس کرونا هستیم و خانواده‌هایی درگیر این ویروس هستند و مشکلاتی دارند با حفظ کرامت این خانوارها به آنها کمک‌هایی انجام می‌‌دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در شهرستان فهرج نیز خیران در حوزه اهدای کمک‌های مومنانه، ساخت و ساز مسکن محرومان، آبرسانی و مساجد پیشتاز هستند گفت: امروز هم کار مشارکتی بسیار زیبایی را در این شهرستان برای تهیه 25 سری جهیزیه برای 25 زوج جوان این شهرستان شاهد هستیم.

وی ارزش ریالی این جهیزیه‌ها را چیزی در حدود 650 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان 350 میلیون تومان سهم خود زوجین بوده و 300 میلیون تومان نیز توسط خیران اهدا شده است.

فرمانده سپاه استان کرمان: 1000 فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند تا پایان سال اعطا می‌شودفرمانده سپاه استان کرمان: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تجلی "رحماء بینهم" تفکر بسیج است/ بازگشت 138 زندانی در هفته بسیج به آغوش خانوادهجانشین سپاه استان کرمان: بسیج در تمام مشکلات در کنار مردم است/ از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی تا مقابله با کرونا

معروفی با اشاره به اینکه در این سری از اهدای جهیزیه 16 قلم کالا از جمله یخچال، جارو برقی، قالی، لباسشویی، اتو، تشک، سرویس ظرف، دیگ، سرویس قاشق و غیره وجود دارد افزود: در سالگرد شهادت حاج قاسم توزیع جهیزیه بسیار خوبی با کمک رده‌های حمایتی در استان داریم.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک مؤمنانه استان کرمان ویروس کرونا کمک مؤمنانه استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان