Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@11:44:47 GMT

درگیری شدید منصوریان با داور در رفسنجان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۹۱۴

درگیری شدید منصوریان با داور در رفسنجان+عکس

علیرضا منصوریان سالهاست که در سطح اول فوتبال ایران بازی و مربیگری می‌کند اما هیچ وقت را مثل دقایق پایانی بازی با مس رفسنجان خشمگین ندیدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، بر خلاف خصلت جنوب شهری‌اش نه اشتباهات داوری و نه حتی فشار بیش از حد فوتبالی معمولا منصوریان را عصبانی نمی‌کند. به خاطر همین است که حالا حرکات او بعد از سوت پایان بازی با مس رفسنجان باعث تعجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردی به موقع بعد از فشاری بی سابقه که باعث می‌شد این مربی نفس راحتی بکشد. اما چه اتفاقی افتاد که سرمربی تراکتور اینگونه از کوره در رفت؟

داستان از این قرار است که علیرضا منصوریان از ابتدای بازی با داور چهارم مشکل پیدا می‌کند. این مربی که به پر جنب و جوش بودن کنار خط معروف است، گاهی از محوطه فنی خود خارج می‌شده تا با بازیکنانش صحبت کند. همین کار با تذکر داور چهارم همراه بوده. آن هم درست مواقعی که این مربی در حال صحبت بوده و داور چهارم مسابقه با تذکرش، صحبت منصوریان را قطع می‌کرده و به نوعی باعث عصبانیت وی شده است.

این کشمکش در نیمه دوم هم ادامه پیدا می‌کند تا اینکه علیرضا منصوریان دست به کار جالبی می‌زند. او داور مسابقه را صدا می‌کند که بیاید و بین او و داور چهارم وساطت کرده و مشکل پیش آمده را حل کند. اما محمدرضا تارخ که قضاوت بازی را بر عهده داشت، پس از مشورت با کمک خود به منصوریان کارت زرد می‌دهد تا اینگونه سرمربی تراکتور عصبانی شود اما با حضور به موقع آذرنیا این عصبانیت کنترل می‌شود.

این حاشیه که تا آخر مسابقه کنترل شده بود، در نهایت آتش بزرگی را روشن کرد و باعث شد تصویری از منصوریان ثبت شود که بی سابقه بوده. گویا ماجرا از این قرار است که بعد از سوت پایان بازی، منصوریان از زبان داور چهارم چیزی می‌شنود و همین دلیلی بر دعوای علی منصور با این داور می‌شود. موردی که اگر اطرافیان این مربی نبودند معلوم نبود چه سرانجامی پیدا می‌کند. در نهایت علی دهقان، کمک مربی تراکتور منصوریان را به زور راهی رختکن پیدا می‌کند تا این غائله ختم بخیر شود.

علیرضا منصوریان که بعد از باخت مقابل سپاهان هفته بسیار پر فشاری را پشت سر گذاشته بود، حالا با این برد کمی به ساحل آرامش نزدیک شده است. هر چند که این واکنش از او نشان می‌دهد که کار در تراکتور چه فشاری دارد و باعث می‌شود مربی صبوری مثل او اینگونه شاکی شود. او حالا باید تیمش را آماده نبرد شش امتیازی با فولاد در هفته پنجم مسابقات کند. جدالی که کسب پیروزی در آن، محبوبیتی دوباره را برای سرمربی تراکتور به ارمغان آورده و سرخ‌های تبریزی را در کورس مدعیان قرار می‌دهد.

 

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 منصوریان علیرضا منصوریان تراکتور داور محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 علیرضا منصوریان مربی تراکتور داور چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید